Długopisy i kubki termiczne z logo – hit na targach branżowych

mug-6345796_1280Targi mają na celu przyciągnięcie uwagi – dużo uwagi. A jak najlepiej to zrobić? Oczywiście przy odpowiednim doborze przemyślanych produktów promocyjnych. Jednak wiele organizacji traci cel, nie pozostawiając niezapomnianego wrażenia lub tworząc niewłaściwe pierwsze wrażenie.

Robienie dobrego wrażenia na nadchodzących targach i konwencjach będzie łatwe do osiągnięcia dzięki kilku prostym wskazówkom i ofercie produktów reklamowych od takich specjalistów jak lifecreative.

Najlepsze prezenty na targach powinny spełniać co najmniej 3 z tych kryteriów:

  • Odpowiednie dla Twojej marki

  • Odpowiednie dla Twojego rynku docelowego

  • Nadające się do użytku

  • Długotrwałe

  • Inspirujące kontakt/działanie

Wszystkie prezenty muszą zawierać wezwanie do działania. Oto kilka pomysłów na upominki reklamowe, które są przystępne cenowo i stały się bardzo popularne w Polsce. Powinieneś być w stanie zobaczyć asortyment produktów promocyjnych od swojego obecnego dostawcy lub alternatywnie, wspomniany LifeCreative ma duży wybór, który możesz zobaczyć.

Długopisy

Użyteczność jest ważnym czynnikiem, jeśli chodzi o utrzymanie kontroli nad siecią kontaktów. Długopisy nadają się do natychmiastowego użycia (nawet na samych targach), są lekkimi, przenośnymi starterami do rozmów, które nie kosztują fortuny.

Znakowanie długopisów hasłem firmowym, stroną internetową lub logo to klasyczne podejście marketingowe, które wciąż jest skuteczne. Ich niski koszt i znajomość zostaną docenione przez potencjalnych klientów, nie zobowiązując ich. Dzięki temu wezwania do działania często stają się bardziej naturalne.

Chociaż długopisy są niedrogim produktem promocyjnym, upewnij się, że nadal są trwałe i wysokiej jakości. Warto zobaczyć przykłady trwałych długopisów, na których można nadrukować lub łatwo wygrawerować Twoją markę i CTA.

Myślisz, że długopisy jako upominki reklamowe nie mają różnorodności? Rozważ liczne odmiany i opcje, aby sprawdzić, czy zmienisz zdanie:

  • Długopisy emitujące światło

  • Drewniane, plastikowe, metalowe i przyjazne dla środowiska

  • Rysik (świetny do gadżetów)

  • Etui na długopisy, pudełka na prezenty i nie tylko

Istnieje mnóstwo opcji, które możesz omówić z obecnym dostawcą. Wszystko, od mieszania kolorów i dopasowywania po materiał i konstrukcję, może sprawić, że zwykły długopis będzie potężnym narzędziem marketingowym.

Kubki

W świecie napędzanym przez Javę rozsądną strategią jest umieszczenie logo na nowym ulubionym kubku do kawy klienta. Trudniej jest zbliżyć się do twarzy potencjalnych klientów z prezentami promocyjnymi na targach bliżej niż to. Kubki termiczne z logo to marketing bezpośredni który działa w szczególny sposób, ponieważ zastrzyk energii i inspiracji, który towarzyszy popijaniu ciepłej filiżanki, może być natychmiast powiązany z Twoją marką.

Niezależnie od tego, czy kubek trafi do szafek kuchennych, biurka lub pokoju socjalnego klienta, czy też ma szczęście stać się wybranym na co dzień, z pewnością będzie skutecznym przypomnieniem Twojej organizacji. Te kubki można łatwo wydrukować i spersonalizować przez dostawcę, są ekonomiczne i trwałe.

Polecamy:
PIT 37 – wszystko co powinieneś o nim wiedzieć
Komu przysługuje odprawa w przypadku zwolnienia z pracy?

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące produktów medycznych, chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>