Masz firmę wynajmującą autokary? Dowiedz się, jak dobierać kierowców!

bus-1816338_960_720Ponieważ wpływ kryzysu gospodarki narodowej powoli zanika w lusterku wstecznym autokarów a obecna tendencja starzenia się kierowców bije na alarm – wiele firm oferujących wynajem autokarów Kraków chce zatrudnić wysokiej jakości kierowców.

Działalność się poprawia, a operatorzy muszą zatrudnić wykwalifikowanych kierowców, aby poradzić sobie z dodatkowym obciążeniem, niezależnie od tego, czy będą to kierowcy, mechanicy, czy sprzedawcy i operatorzy. Kluczem przy zatrudnianiu jest wiedza w tym zakresie na czym polega wysokiej jakości przewóz osób kraków.

Jak więc firma może mądrze działać przy znajdowaniu, zatrudnianiu i utrzymywaniu wysokiej jakości kierowców?

Porozmawialiśmy z kilkoma osobami z branży, aby dowiedzieć się, jakie narzędzia są dostępne i jak działają ich procesy, aby pomóc naszym czytelnikom dostosować swoje praktyki rekrutacyjne w firmach oferujących wynajem autobusów kraków.

Osobowość – ponad wszystko

Jednym z pozytywnych skutków ubocznych spowolnienia gospodarczego i późniejszego wzrostu bezrobocia kilka lat temu było zwiększenie puli potencjalnych nowych pracowników.

Jednak pomimo rosnącej liczby kandydatów wiele firm przewozowych twierdzi, że nadal trudno jest znaleźć idealne dopasowanie. Kluczem do zatrudniania wysokiej jakości kierowców jest poznanie tego, czego szukasz, przed rozpoczęciem procesu rekrutacji. Dobrym miejscem na początek jest osobowość kandydata.

„Nie szukamy kierowców, szukamy osób, które naszym zdaniem będą odpowiednimi przedstawicielami naszego systemu wartości i zapewnią najlepszą obsługę klienta naszym pasażerom”, mówi jeden z naszych rozmówców. „Nie zajmujemy się wyszukiwaniem kandydatów z doświadczeniem w prowadzeniu pojazdów użytkowych.”

Wszyscy zgodnie twierdzą osobowość jest dla nich ogromnym czynnikiem przy ostatecznej rekrutacji. Dlatego tak ważnym krokiem jest przyjrzenie się cechom osobowości jednostki: „Czy zatrudniamy kogoś, kto może zapewnić doskonałą obsługę klienta i być ambasadorem klientów, których codziennie obsługujemy?”

Jeden z naszych rozmówców dodaje, że osobowość nie tylko odgrywa dużą rolę w zapewnianiu doskonałej obsługi klientów, ale także ujawnia tendencje kandydata za kierownicą.

„To oczywista, że ​​osobowość przekłada się na umiejętności prowadzenia pojazdu” – mówi. „Jeśli osobowość jest agresywna i / lub egoistyczna, ​​przekłada się to na to, jak porusza się po drodze”.

W rzeczywistości trendem w branży jest poszukiwanie ludzi, którzy mają doświadczenie w obsłudze klienta lub po prostu naprawdę lubią pracować z ludźmi. Jednym z czynników przyczyniających się do tej zmiany jest chęć wyróżnienia się na tle konkurencji oraz przekonanie, że dobra obsługa klienta może przynieść zyski.

Faktem jest, że to kierowcy świadczą usługi, i to oni wpływają na to, czy klienci byli zadowoleni i czy będą wracać. Jest to działalność usługowa, dlatego też znalezienie odpowiednich osób do reprezentowania Twojej firmy ma kluczowe znaczenie. Pamiętaj o tym w procesie rekrutacji, a na pewno wszystkim wyjdzie to na dobre.

2 komentarzy

  1. Darek pisze:

    Najważniejszą rzeczą jest to jaki kierowca ma staż pracy ale też jaką kulturę osobista posiada. Lepiej by kierowca dojechał 5 minut później ale podróż upłynęła w miłej atmosferze. Ze strony naszej firmy – https://autokary-podolec.pl/o-firmie.html zagwarantować mogę pełne zaangażowania podejście kierowców do powierzonych zadań i tras. Prowadzimy dziennik każdego kierowcy i odnotowujemy wszystkie uwagi klientów na ich temat.

  2. lampy boho pisze:

    Zastrzyk fachowej wiedzy. Zapraszamy do współpracy w branży wynajmu autobusów i pozyskiwania klientów.

Skomentuj Darek Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>