Nadaj produktowi świeży wygląd – i zachęć konsumentów!

jams-76547_960_720Jeśli zauważysz słabnącą sprzedaż jednego z Twoich produktów, jednym ze sposobów na ożywienie jego liczby może być wprowadzenie nowego wzoru na opakowaniu lub całkowite przeprojektowanie opakowania.

Nadanie produktowi świeżego wyglądu może zachęcić klientów, którzy wcześniej pominęli Twój produkt, do ponownego obejrzenia go – nawet jeśli zawartość opakowania jest taka sama. Weźmy na przykład popularne produkty do pielęgnacji włosów lub marki kosmetyków – kiedy zmieniają wygląd określonego produktu, czy to szamponu, szminki czy makijażu oczu, klienci przeglądający tę sekcję sklepu mogą zauważyć nowy wygląd. Jako konsumenci jesteśmy w pewnym sensie przeszkoleni w zapamiętywaniu pewnych opakowań – na przykład wiemy, jak wygląda standardowy pojemnik na lody. Wyobraź sobie, że zamiast okrągłego papierowego pojemnika marka zmieniła opakowanie swoich lodów na mały, plastikowy słoik lub pojemnik? Może to być ten sam produkt na wskroś, ale możesz spojrzeć na niego ponownie, zastanawiając się, czy produkt jest wart wypróbowania. Jak więc możesz uatrakcyjnić opakowanie produktu?

Zmień kształt

Zmiana kształtu opakowania zmienia również wygląd Twojego produktu na półkach sklepowych. Przejście z opakowania w kształcie walca na kostkę zmieni sposób, w jaki Twój produkt będzie wyglądał dla kupującego, a jeśli są przyzwyczajeni do oglądania starego opakowania, nawet nowy kształt może sprawić, że zwrócą uwagę i dowiedzą się, czy powinni dać Twój produkt kolejna szansa. Kiedy Twoi klienci zobaczą, że jest nowy wygląd, mogą odebrać paczkę, przeczytać, co nowego (możesz rozważyć zmianę kontekstu, grafiki, czcionki lub całego tekstu na opakowaniu) i zdecydować się na zakup produktu, nawet jeśli to nie było na ich liście.

Postaw na przeźroczystość

Jeśli Twój produkt był do tej pory w nieprzezroczystym opakowaniu, rozważ przejście na przezroczyste plastikowe opakowanie. Dzięki temu ludzie mogą wyraźniej zobaczyć, co otrzymują, a zwłaszcza w przypadku produktów do higieny osobistej, takich jak kosmetyki do włosów lub produkty spożywcze, a także produktów spożywczych, takich jak wypieki i inne produkty, przejrzyste opakowanie może sprawić, że produkt będzie bardziej atrakcyjny.

Więcej możliwości

Ponieważ nowsze technologie umożliwiają tworzenie unikatowych opakowań, masz więcej opcji pakowania produktu. Na przykład, zamiast pakowania czegoś takiego jak bandaże lub lekarstwa w kartonowe pudełko, które konsumenci otworzą i wyrzucą, gdy produkt zniknie, w przypadku trwałego opakowania wielokrotnego użytku, formowanego termicznie, konsumenci będą mogli w większym stopniu wykorzystać produkt. To z kolei może stworzyć lojalność wobec marki, zwłaszcza jeśli znajdą sposób ponownego wykorzystania opakowania, które jest szczególnie istotne dla ich stylu życia. Będą wracać do Twojego produktu raz po raz, świadomi faktu, że Twoje opakowanie nie jest jednorazowym przedsięwzięciem.

Skontaktuj się z https://niupak.eu już dziś, aby uzyskać więcej informacji o tym, jak zaktualizować wygląd opakowania produktu w celu optymalnego zaangażowania konsumentów.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące produktów medycznych, chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>