Twój pomysł na biznes – mobilna myjnia z dojazdem do klienta

RM_838_app_2-74858-300DPI

Rynek myjni samochodowych czeka na Ciebie i Twój biznes! Dlatego już teraz powinieneś poważnie przemyśleć uruchomienie mobilnej myjni parowej – albo za pomocą własnych środków albo też starając się o dotacje, na które naprawdę z takim pomysłem masz spore szanse. Musisz wiedzieć, że taka mobilna myjnia parowa nie tylko niesie ze sobą profit pod postacią bycia przyjazną dla środowiska, ale też otwarcie takiego biznesu jest o wiele łatwiejsze aniżeli otwarcie jakiegokolwiek innego biznesu w branży myjni samochodowych.

Nie potrzebne są zezwolenia

Nie musisz bowiem tutaj starać się o jakiekolwiek specjalne zezwolenia – co już samo w sobie jest wielkim profitem. Poza tym będziesz mógł się pochwalić dużo większą konkurencyjnością aniżeli inne firmy z tego typu usługami, dzięki właśnie tego, że swoim Klientom będziesz udostępniał możliwość realizacji usługi bezpośrednio w nich domach. To po prostu musi się udać! A takie prognozy potwierdzają liczni eksperci dokonujący regularnych analiz branży motoryzacyjnej w naszym kraju: teraz jest zatem najlepszy czas na zrealizowanie takowego pomysłu nas biznes, jakim właśnie jest parowa i mobilna myjnia, czyli taka z wygodnym dojazdem dla klienta.

Tendencje się zmieniają

Ciekawostką jest to, że można na rynku motoryzacyjnym zauważyć tendencję polegającym na to, że przedsiębiorcy, którzy jeszcze jakiś czas temu rozważali otwarcie myjni samochodowej w tradycyjnym stylu aktualnie odchodzą od tego pomysłu na rzecz właśnie opcji mobilnej myjni, która już teraz cieszy się wielką popularnością. Eksperci wciąż i wciąż podkreślają jej olbrzymi potencjał w kategorii rynkowej, popierając swoją tezę licznymi argumentami za tym przemawiającymi. I jest to prawda mobilna myjnia parowa ma widocznie większą przewagę nad zwykłymi myjniami – i korzyści wynikających z wybrania właśnie tego rodzaju biznesu wydaje się być bez liku.

Przede wszystkim – dokładność usługi

Zarówno usługodawcy, jak i dotychczasowi Klienci zgodnie mówią o tym, że myjnie parowe potrafią dużo dokładniej wyczyścić niż wszelkie inne wodne urządzenia – i to nawet zimie, kiedy to nie trzeba martwić się o to, że uszczelki samochodowe zamarzną po zabiegach pielęgnacyjnych. Nie ma konieczności parania się różnego rodzaju skomplikowanymi i najczęściej także drogimi procedurami czyszczenia – jest łatwiej, jest lepiej, jest prościej. Żadnej innej myjni nie można otworzyć tak szybko i tak prosto jak właśnie mobilnej myjni parowej, co sprawia że jest to doskonały pomysł na biznes nawet dla osób nie mających żadnego doświadczenia w tym temacie. Otwarcie tradycyjnej myjnie wiąże się z pozyskiwaniem pozwoleń różnego rodzaju, co jest dość kłopotliwe i pracochłonne. Nie ma też dodatkowych kosztów za lokal – bo z racji że jest to myjnia typu mobilnego lokalu po prostu nie trzeba posiadać.

Wynik?

Czysty zysk – dosłownie i w przenosi. Ogromne zainteresowania na usługi tego rodzaju ma się pewniejsze niż w banku, jedynie do ciebie należy odpowiednio przemyśleć właściwe działania marketingowe, aby koniec końców dotrzeć do jak największej liczy Klientów w konkretnej grupie docelowej.

Zainteresował Cię temat własnej myjni? Zdobądź więcej informacji tutaj www.myjnieparowe.biz oraz tutaj ww.greensteam.pl

2 komentarzy

  1. Maciej pisze:

    Ciekawa propozycja, aczkolwiek biznes mi się bardzo podoba.

  2. Gonzi23 pisze:

    Myjnia fajna ale żeby w ciągu dnia wyjść chociaż ze 150 zł to trzeba z 5-6 aut umyć. Niby nie dużo ale teraz o klienta ciężko. Wszędzie są myjnie, na każdej stacji, na osiedlach itp. Większy sens ma podpisanie umowy na z wypożyczalnią aut gdzie klienci oddają brudne auta i trzeba je wypucować. Kiedyś znajomy tak współpracował z firmą http://wypozycz.net/samochod-zastepczy/. Było sporo aut do mycia każdego dnia. Ale tak szukać na ulicy chętnych do mycia? Nie wydaje mi się żeby to wypaliło :/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>