Recenzja Hulajnogi elektrycznej 4Swiss EX4 e-orange – 10 calowe koła

e-scooter-4416342_640Wyjątkowa już na pierwszy rzut oka, bo z seryjnymi, dużymi kołami. Te 10 cali to jednak nie wszystko, co można powiedzieć o tej hulajnodze elektrycznej, więc warto, zwłaszcza gdy planujecie zakup podobnego sprzętu i nie wiecie, czy opłaca się inwestować, poznać z bliska model, który tak wyróżnia się na tym coraz bardziej popularnym rynku.

Wygląd hulajnogi elektrycznej 4Swiss EX4 e-orange

Już na pierwszy rzut oka wyróżniają się właśnie koła, bo to jeden z wielu plusów tego modelu. Jednak zacznijmy od kierownicy. 4Swiss EX4 e-orange to hulajnoga dobrze spasowana, wykonana z całkiem solidnych materiałów. Widać, że nawet tam, gdzie jest plastik, odlew jest możliwie jak najbardziej staranny, co przy hulajnodze w tej cenie jest niezwykle ważne.

Na razie nie wdając się w szczegóły, warto podkreślić ciekawy design. Pojawiają się elementy gumowe w pomarańczowym kolorze, są manetki pokryte gumą z deseniem heksów, mamy także matowe pokrycie farbą całej konstrukcji kierownicy, co jest ładne dla oka i bardzo wytrzymałe, a to ważne przy urządzeniu, które może znaleźć się na ziemi. Biorąc pod uwagę wzmocniony i podniesiony podest, duże koła i ciekawe smaczki designerskie, trzeba przyznać, że 4Swiss naprawdę postarał się przy tworzeniu tego modelu.

Konstrukcja i budowa modelu EX4 e-orange od 4Swiss – kierownica

Hulajnoga elektryczna dzięki dziesięciocalowym kołom podest tego modelu jest podniesiony. Bardzo dobrze zabezpieczono sposób składania, który w wielu hulajnogach elektrycznych jest problemem nie tylko wówczas, gdy chcesz to zrobić. Kierownica nie złoży Ci się momentalnie, gdyż jest zamontowana na specjalnych sprężynach. Masz też dwustopniowe zabezpieczenie tego elementu. Sama rama kierownicy jest dość gruba, gdyż to właśnie tu mieści się lekka i wydajna bateria.

Właśnie bateria jest dużym plusem EX4 e-orange. Możesz ją łatwo wyjąć, podnosząc klapkę z wyświetlaczem, i ładować niezależnie od hulajnogi. To oznacza, że trzymając w plecaku dodatkowy egzemplarz (a nie jest ona tak ciężka), możesz jechać dwa razy dłużej. To także dobre rozwiązanie dla osób prowadzących wypożyczalnię takich hulajnóg. Klapka zamykająca wlot baterii to jednocześnie wyświetlacz elektroniczny. Możesz znaleźć tu informację o stopniu naładowania baterii, prędkości, wybranym trybie jazdy oraz dodatkowe informacje odnośnie do stanu technicznego hulajnogi.

Jak zbudowane są rączki i manetki kierownicy oraz podest i koła modelu EX4 e-orange?

Rączki są odkręcane i przytrzymywane na gumkach, dzięki czemu łatwiej jest złożyć ten model. Do tego nie masz ryzyka, że zgubisz końcówki w trakcie przenoszenia hulajnogi. Bardzo wygodnie umiejscowiono nie tylko manetkę hamulca, która dodatkowo jest regulowana, ale także panel sterowniczy oraz dzwonek. Możesz z niego skorzystać, nie odrywając dłoni od kierownicy.

Jednak największą zaletą są koła. Seryjne dziesięciocalówki to prawdziwy szał, który sprawia, że jazda jest płynniejsza, wygodniejsza i dużo mniej niebezpieczna. Warto dodać, że są to opony pompowane. Pokonywanie krawężników, dziur, załamań drogi jest o wiele wygodniejsze, a do tego wyższy prześwit poprzez zwiększone koła sprawia, że z jazdy na 4Swiss EX4 e-orange zapamiętacie tylko przyjemne doznania. Do tego nie straszny jej mały offroad, np. żwir czy drobna trawa. Podest jest gumowany, ma wypustki, dzięki czemu buty dobrze się trzymają, a sama konstrukcja jest stabilna i trwała. Do tego hamulce tarczowe, odblaski i lampki LED reagujące na sposób jazdy.

Osiągi i możliwości modelu 4Swiss EX4 e-orange

Wiele osób, które miały okazję przejechać się tą hulajnogą, mówią jedno: „czuć moc”. Rzeczywiście, bez problemu rozpędzisz się do 25 km/h w szybkim czasie, bo zdecydowanie przyspieszenie to zaleta tej hulajnogi. Co ważne, moc maksymalna silnika to aż 700 W, choć średnia moc określona jest na poziomie 400-500 W, co jest dość dobrym wynikiem w porównaniu do hulajnóg elektrycznych w podobnym przedziale cenowym.

W przypadku tego modelu nie ma więc problemu nie tylko z podjazdem pod górę czy małymi offroadowymi wypadami, ale także z prędkością jazdy u osób nieco cięższych (maksymalny udźwig dla osób do 150 kg). Jeśli chodzi o możliwości baterii, to ładuje się ona w około 4,5 godziny. Powinna ona pozwolić Ci na przejechanie około 18 km przy trasie zróżnicowanej i prędkości mniej więcej maksymalnej, czyli 25 km/h. To w trybie Sport+. Są jeszcze słabsze tryby, czyli Sport oraz Normal.

Hulajnoga na każdą kieszeń i każdą drogę?

Nie można zapominać, że ten model od firmy 4Swiss to przede wszystkim koła. Pompowane opony 10 cali to rzecz rzadko spotykana na rynku, ale pozwalająca na uzyskanie dużej przewagi. Dzięki nim dobra, solidna konstrukcja bez fajerwerków staje się czymś wyjątkowym, z czym nie boisz się jeździć po polskich, nierównych chodnikach czy przejechać kawałek terenowo, gdy zajdzie taka potrzeba. I choć w tej cenie znajdziesz sporo podobnych hulajnóg elektrycznych o podobnych osiągach, to jednak właśnie te wyjątkowe koła sprawiają, że ten model warty jest uwagi. Jeśli jednak chciałbyś zobaczyć, jak wypada na tle konkurencji, to przejdź tutaj 4swiss e-orange ex4 hulajnogi-ranking.pl i przekonaj się sam.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące produktów medycznych, chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>