Produkt promocyjny z logo – najlepsza forma wizytówki firmowej

promotional-products-694791_960_720Wiele małych przedsiębiorstw może tylko pomarzyć o przytłaczającej kampanii reklamowej na dużą skalę, rozprzestrzeniającej się w różnych mediach. Ale nadal mogą osiągnąć swoje cele marketingowe dzięki kampanii tanich produktów promocyjnych. Istnieje wiele tanich artykułów promocyjnych dla startupów. Witryna printmar.pl zawiera wiele interesujących porad dotyczących wykorzystania z produktów promocyjnych. Warto się zapoznać z tymi zasobami.

Dlaczego gadżety promocyjne cały czas mają znaczenie?

Większość producentów produktów promocyjnych utrzymuje bardzo niskie ceny dystrybucji masowej. Ceny prezentów są niskie, ale wpływ na odbiorców jest duży.

Według danych w szczególności pendrivy reklamowe są skuteczną reklamą, ponieważ 57% osób było w stanie przypomnieć sobie reklamodawcę na tym akcesorium. Produkty stanowią zatem doskonałą wartość dla Twojej inwestycji. Zdobędziesz swoich klientów w prosty sposób.

Natychmiastowe rozpoznawanie marki

Rozpoznanie marki oznacza, że konsumenci mogą zidentyfikować Twoją firmę oraz jej produkty lub usługi natychmiast po wykryciu Twojego logo. Na przykład ludzie mogą natychmiast rozpoznać fast food McDonalda po zobaczeniu jego żółtego łuku.

Twój prezent w postaci artykułów promocyjnych dla klientów pomaga im zapamiętać i rozpoznać Twoją firmę. Jest to jeden z kluczowych powodów dystrybucji artykułów promocyjnych. Jedno z badań nt stwierdza, że 89% konsumentów może przypomnieć sobie reklamodawcę produktu promocyjnego, który otrzymali w ciągu ostatnich dwóch lat.

Prezent pozostaje w ich domach, biurach, samochodach itp. Przez długi czas, przypominając im o Twojej firmie i ofercie. W rzeczywistości konsumenci trzymają się produktów promocyjnych średnio przez 7 miesięcy. Następnym razem, gdy zobaczą twoje logo, natychmiast zapamiętują prezent i Twoją firmę. Klienci jeszcze bardziej zapamiętają Twoją firmę, jeśli podarujesz im markowy przedmiot. Nagradzają Twój biznes, rozpoznając twoje produkty, gdy robią zakupy.

Większa ekspozycja firmy

Reklama w telewizji lub na tablicy reklamowej widoczna jest tylko przez kilka sekund. Ale przedmioty upominkowe są używane przez większość czasu i są widoczne na pierwszy rzut oka. Na przykład konsumenci będą nosić Twój prezent w postaci modnej koszulki przez wiele dni. Lub będą częściej popijać z kubka do herbaty lub kawy. Takie gratisy to doskonały sposób na zwiększenie ekspozycji Twojej firmy na co dzień.

Gadżet reklamowy – niczym wizytówka!

Wizytówki przedstawiają Twoją firmę i jej produkty konsumentom. Twoje produkty promocyjne działają mniej więcej w ten sam sposób, ale z lepszymi wynikami. Dystrybucja prezentów związanych z biznesem i branżą, tak naprawdę sprawia, że przedstawiasz swoją firmę potencjalnym konsumentom. Według wielu badań większość uczestników, którzy otrzymali produkt promocyjny, pamiętało nazwę firmy, która dała im ten produkt.

Pamiętaj, że prezenty promocyjne zawierają również dane kontaktowe, podobnie jak wizytówki. Przedmioty upominkowe mają logo Twojej firmy, obrazy i hasło przedstawiające Twoją wiadomość biznesową. Namacalny produkt marki działa zatem jako przydatna wizytówka, z której konsumenci mogą korzystać codziennie.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące produktów medycznych, chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>