Elektryk – lokalne SEO i zwiększenie liczby klientów

electrician-729240_960_720Elektrycy napotykają coraz większe wyzwania w poszukiwaniu nowych klientów. Podczas gdy poczta pantoflowa może pomóc w budowaniu firmy, wiele osób po prostu wykonuje szybkie wyszukiwanie w Google wpisując na przykład „Elektryk Gdynia” i dzwoni do pierwszego elektryka lub dwóch na liście wyników. Aby zwiększyć bazę klientów, musisz znaleźć drogę na szczyt rankingu Google.

Poprowadzimy Cię krok po kroku przez nasz sprawdzony proces wzniesienia Twojej firmy na szczyt listy. Po pierwsze, przejdźmy przez to, dlaczego lokalne SEO jest niezbędne dla elektryków.

Powody, dla których elektrycy powinni inwestować w lokalne SEO

Różne kwestie zaczynają się zmieniać, ale reklama pozostaje jednym z największych kosztów dla wielu małych firm oferujących serwis elektryczny. Zwiększenie miejsca w rankingu Google zapewnia stały strumień darmowego ruchu, który czeka na konwersję na klientów płacących za usługi.

Gdy krajowe i międzynarodowe firmy rozpoczynają nową kampanię SEO, muszą poczekać średnio od 6 miesięcy do roku, aby zobaczyć, jak ich rankingi Google znacznie pną się w górę. Jako elektryk działający na lokalnym rynku np. Rumia – masz jednak ogromną przewagę. Rywalizujesz z innymi elektrykami w swojej okolicy, a nie w całym kraju, a wielu z twoich konkurentów nie korzysta z lokalnego SEO. Dzięki ukierunkowanej kampanii możesz przejść na pierwszą stronę lokalnych wpisów Google w ciągu 30 dni!

Wybierz słowa kluczowe

Zacznij od stworzenia listy słów kluczowych, które pasują do Twoich usług. Na przykład możesz spróbować „serwis”, „praca elektryczna”, „Elektryk-serwis24.pl – Gdynia, Rumia” lub „elektryk domowy”. Gdy lista jest dość kompletna, zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatne konto Google AdWords.

Właściciele domów i firm potrzebują regularnej pomocy wykwalifikowanego elektryka. A kiedy to robią, są zasypywani ofertami z każdej strony.

Oznacza to, że aby dotrzeć do nowych klientów i pomóc im w zaspokojeniu potrzeb elektrycznych, Twoja firma musi być widoczna w Internecie. Optymalizacja wyszukiwarek lub SEO to najlepszy sposób na zapewnienie sobie takiej widoczności. SEO obejmuje między innymi takie ulepszanie witryny, aby Google mógł określić, jakie są Twoje mocne strony, i uszeregować je w wynikach wyszukiwania odpowiednich słów kluczowych i fraz. Im wyżej widoczna witryna, tym bardziej prawdopodobne jest, że klienci będą wybierać właśnie Twoje usługi na swoje potrzeby.

Dlaczego elektrycy potrzebują SEO?

Dzisiejsi konsumenci szukają potrzebnych produktów i usług w wyszukiwarkach takich jak Google. Wprowadzają kilka słów kluczowych, aby opisać to, czego szukają (np. „Elektryk z Gdyni”), przechodzą do wyników i klikają na strony oferujące usługi, których potrzebują. Jeśli Twoja witryna biznesowa oferuje informacje, które chcesz, może stać się klientem.

Reasumując – optymalizacja witryny wyszukiwarki poprawia rankingi słów kluczowych powiązanych z Twoją firmą. Pomaga w ten sposób dotrzeć do ludzi, którzy potrzebują twoich usług, każdemu elektrykowi może przynieść nowych klientów którzy potrzebują usług elektrycznych. Właśnie dlatego warto!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>