Czym różnią się kosze świąteczne i inne prezenty biznesowe od produktów promocyjnych?

2020fabulosa-kosze-swiateczne-1200px--oferta-dla-firm--2020 (002)Jaka jest różnica między prezentami firmowymi a produktami promocyjnymi? W rzeczywistości jest duża różnica. Tak się składa, że są naprzeciw siebie. Podczas gdy jeden jest prezentem promocyjnym, drugi jest darem wdzięczności.

Cena

Przekonasz się, że w przypadku produktów promocyjnych najlepiej jest wydać mniej niż 10 zł za sztukę, ponieważ jest to uważane za gratis. A w przypadku prezentów firmowych jest więcej niż prawdopodobne, że wydasz od 50 do 200 zł na prezent indywidualny. Widzisz więc, że istnieje duża różnica w wydatkach na prezenty firmowe i produkty promocyjne. Dlatego w przypadku prezentów firmowych warto starannie wybierać, kto otrzyma prezent. Może zawęzić to do 100 klientów, którzy prowadzili z Tobą interesy. Jeśli tak się składa, że masz tylu klientów.

Częstotliwość

Przekonasz się również, że prezenty firmowe są wręczane sporadycznie lub przy specjalnych okazjach, takich jak święta. Podczas gdy produkty promocyjne są częścią Twojej codziennej kampanii marketingowej. Na pewno nie zobaczysz, że ktoś prezenty firmowe w ramach promocji. Większość prezentów firmowych zostanie rozdanych podczas Świąt Bożego Narodzenia lub Nowego Roku. Może raz lub dwa razy w roku, jeśli już. Ale upewnij się, że częstotliwość Twoich produktów promocyjnych jest znacznie wyższa. Powinieneś regularnie rozdawać produkty promocyjne przez cały rok.

Cel, powód

Celem produktu promocyjnego jest:

  • pochwalenie się swoją marką

  • uzyskanie rozpoznawalności przez grupę docelową.

Produkty promocyjne są rozdawane w nadziei, że zostaną wykorzystane i zauważone. Podczas gdy prezent firmowy jest bardziej spersonalizowany i wręczany obecnemu klientowi jako sposób na podziękowanie. I ewentualnie otwiera drzwi do komunikacji. Produkty promocyjne są dobrym narzędziem sprzedaży, a prezenty firmowe takie jak te od Fabulosa.pl są dobrym narzędziem komunikacji. Produkty promocyjne są rozdawane w nadziei, że zrobią wiele wrażeń. Tymczasem oczekuje się, że odbiorca będzie dawał i zatrzymywał prezent korporacyjny, nie oczekując żadnych wrażeń. Chociaż możliwe, że będzie inaczej.

Przydatność

Musisz upewnić się, że rozdawane przez Ciebie produkty promocyjne są przydatne. W ten sposób uzyskasz z nich wiele wrażeń. Niektóre z najbardziej przydatnych produktów promocyjnych to niestandardowe t-shirty, torby, kubki, czapki, okulary przeciwsłoneczne, długopisy, breloki do kluczy i butelki na wodę. Wszystkie te przykłady byłyby dobrymi przykładami przydatnych produktów promocyjnych. Twoje prezenty firmowe nie muszą być zbyt przydatne, ale mają po prostu zaimponować obdarowanej osobie jako sposób na podziękowanie. Możesz więc być znacznie bardziej selektywny, jeśli chodzi o prezenty firmowe niż produkty promocyjne.

Odbiorcy

W przypadku produktów promocyjnych nie rozdasz po prostu komukolwiek. Chcesz być nieco selektywny dla swoich odbiorców. Pomyśl tylko, kim są Twoi docelowi odbiorcy, a ci, którzy mieszczą się w tym opisie, powinni być potencjalnymi odbiorcami. Podczas gdy w przypadku prezentów korporacyjnych, Twoi odbiorcy będą już Twoimi klientami.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące produktów medycznych, chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>