Jest naprawdę wiele zalet korzystania z kopert z nadrukiem niestandardowym. Na przykład, czy zdajesz sobie sprawę, że ludzie chętniej otwierają kopertę, jeśli ma na sobie kolorowe logo? Eksperci ds. marketingu sugerują, że używanie niestandardowych kopert z nadrukiem może zwiększyć Twoje wysiłki i wzmocnić wizerunek marki. Spójrzmy zatem bliżej na to, jak i gdzie sprawdzą się koperty z nadrukiem – zostań z nami do końca artykułu!
Większość ludzi nie przywiązuje dużej wagi do kopert. Przecież można je po prostu wypchać listem, przykleić znaczek i wysłać, prawda? Jednak gdy wrzucisz kopertę do skrzynki, zaczyna ona żyć własnym życiem. Od tego momentu wygląd koperty będzie czynnikiem decydującym o tym, czy jej zawartość zostanie odczytana. Oznacza to, że koperty z nadrukiem na zamówienie odgrywają ogromną rolę i stanowią kluczowy element Twojego pakietu papeterii.
Zalety kopert z nadrukiem niestandardowym
Wysyłając list, szczególnie w celach marketingowych, będziesz konkurować z setkami firm o uwagę odbiorcy. Wysłanie białej koperty, która wygląda zwyczajnie, nie pomoże Ci wyróżnić się i przyciągnąć uwagę klienta. Istnieje prawdopodobieństwo, że po prostu wyrzucą Twoją kopertę, nawet nie sprawdzając, co jest w środku.
Jeśli w ogóle sprawdzą zawartość, może to nastąpić w momencie, gdy nie będzie to już dla Ciebie korzystne, zwłaszcza jeśli treść wymaga pilnej uwagi. Natomiast specjalnie zadrukowana koperta w profesjonalnie dobranej kolorystyce błyskawicznie przyciągnie uwagę Twoich klientów. Oznacza to, że będzie większa szansa, że Twoja koperta zostanie otwarta.
Niestandardowe koperty to skuteczne elementy marketingowe
Koperta z nadrukiem lub osygnowana marką to coś więcej niż tylko nośnik wiadomości. Koperta sama w sobie jest narzędziem marketingowym. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że standardowa zwykła koperta, której używasz, wiąże się z dużymi kosztami. Choć projektujesz atrakcyjne treści marketingowe, dopóki ludzie ich nie czytają, Twoje wysiłki pójdą na marne.
Dlatego musisz przełamać schemat i wymyślić atrakcyjny projekt koperty. Pomoże Ci to w budowaniu relacji poprzez personalizację. Dostosowywanie kopert pomaga także wypromować markę firmy poprzez powtarzanie atrakcyjnych kolorów i obrazów. W ten sposób Twoje listy zostaną otwarte, a Twoje oferty zostaną dostarczone. Ostatecznie zapewnia to większe zyski Twojej firmie.
Marketing spersonalizowany
Docierając do różnych grup osób, ważne jest, aby spersonalizować swój przekaz i dostosować go do potrzeb odbiorców. Koperty z nadrukiem na zamówienie są na to skuteczną metodą. Niezależnie od tego, czy wysyłasz listy do potencjalnych, obecnych klientów czy firm, z którymi współpracujesz, dostosowanie koperty może zapewnić lepsze rezultaty.
Większość ludzi otworzy Twoją kopertę tylko wtedy, gdy znajdą w niej coś wyjątkowego. Niestety, tysiące firm stara się przyciągnąć uwagę wszystkich, a przeciętny człowiek codziennie zostaje zasypany zwykłymi i nudnymi kopertami w swoich skrzynkach pocztowych. Dlatego też, jeśli nie uda Ci się wzbudzić ciekawości, oczekiwanie, że ludzie otworzą Twoje niemarkowe koperty, może być nierealne.