Doradzamy doradcom jak doradzać, czyli content marketing w finansach

marketing-4646598_960_720Doradcy finansowi dzisiaj mają większe znaczenie niż kiedykolwiek. Jednak aby każdy Doradca Kredytowy Szczecin mógł się rozwijać musi pozostać w kontakcie ze swoimi sieciami klientami, potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi, którzy go polecają. Aby przetrwać, doradcy muszą tworzyć i dystrybuować świetne treści.

Jak więc doradca finansowy może wykorzystywać content marketing bez obawy o niedostosowanie się do przepisów?

Oto wskazówki którymi się dzielimy, aby pomóc w poruszaniu się po labiryncie zgodności. Skoncentrujemy się na zgodności z przepisami dotyczącymi treści tworzonych przez doradców ds. Treści w komunikacji ogólnej, takich jak biuletyny e-mail i media społecznościowe.

Najpierw usuńmy przeszkody.

1) Nie doradzaj

To brzmi zabawnie dla doradcy, prawda? Ale oto dlaczego: kluczem do zgodności jest koncepcja, że ​​adekwatność każdej porady zależy od osoby, która ją otrzymuje – jej etapu życia, tolerancji ryzyka i innych. Porady powinny być udzielane klientom indywidualnie, w zależności od ich konkretnych sytuacji.

Promowanie zakupu jakiegokolwiek konkretnego zabezpieczenia w ogólnej komunikacji to podstawowa zasada, której nie wolno łamać.

3) Nie zabiegaj

Organy nadzoru zakładają, że doradcy wiedzą tak dużo na tematy finansowe, że nie muszą się reklamować. Przepisy dotyczące zgodności rekompensują to, uniemożliwiając doradcom proszenie o rekomendację w jakiejkolwiek komunikacji masowej: biuletynach, postach w mediach społecznościowych lub reklamach. To, co marketingowiec nazwałby wezwaniem do działania (CTA), takim jak „zarejestruj się teraz” lub „zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej” jest zabronione. Zamiast tego regulatorzy wolą, aby konsumenci sami ustalali, czy chcą zasięgnąć porady doradcy w celu uzyskania dalszych informacji.

Teraz czas na rzeczy, które możesz i powinieneś zrobić.

1) Zachowaj pełną dokumentację

Wszelka komunikacja z klientem, w tym biuletyny i posty społecznościowe (jak: https://www.facebook.com/DoradcaFinansowySzczecin/ ), musi być przechowywana przez okres kilku lat. Ponadto należy zorganizować odpowiednie archiwum, aby łatwo znaleźć interesujący dokument bez konieczności przeszukiwania.

2) Zadaj pytanie

Zadawanie pytań zamiast wypowiadania się jest jednym z najpewniejszych sposobów na uniknięcie nielegalnych porad – zwłaszcza podczas publikowania w mediach społecznościowych. Można więc dodać komentarz w formie pytania: „Oto nowy pomysł na Twoje finanse – czy jesteś tego samego zdania?

Na koniec: zupełnie dopuszczalne jest, aby treść biuletynu przedstawiała proces, który prowadzi inwestora do ustalenia, czy dana strategia jest dla danej sytuacji odpowiednia, o ile nie określa, w jaki sposób należy postępowa. Na przykład ogólny artykuł może wymieniać czynniki, które mogą skłonić inwestora do ustalenia, czy akcje takie jak te są odpowiednie dla danego inwestora. Chociaż udzielanie odpowiedzi jest niedozwolone, w porządku jest udostępnienie czytelnikowi ścieżki poszukiwania własnej odpowiedzi – nie ma nic nielegalnego.

Doradca Kredytowy Szczecin

Plac Rodła 8,
70-419 Szczecin
mail: biuro@ekspertfinansowy.org
+48 533 88 78 78

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące produktów medycznych, chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>