Jak wykorzystać moc portali społecznościowych w marketingu gabinetu chirurgii plastycznej?

ta praca zamaMedia społecznościowe na zawsze odcisnęły swoje piętno na chirurgii plastycznej. Ludzie otwarcie dzielą się wiadomościami na temat nadchodzących zabiegów botoksu. Mężczyźni i kobiety publikują posty przed i po zdjęciach na Instagramie.

Coraz więcej osób chce rozmawiać o chirurgii plastycznej w mediach społecznościowych, co czyni te sieci idealnym miejscem dla chirurga plastycznego do promowania swoich usług.

Gdy chcesz zwiększyć cyfrową obecność swojej praktyki chirurgii plastycznej, media społecznościowe powinny odgrywać znaczącą rolę. Ta strategia działa również w cyfrowym marketingu ortopedycznym.

Oto kilka wskazówek, które możesz wdrożyć dzisiaj, aby pomóc Ci rozwinąć swoją praktykę w mediach społecznościowych

1. Wybierz swoje platformy

Po pierwsze, musisz wybrać platformy mediów społecznościowych, dla których chcesz utworzyć konta. O wiele łatwiej jest założyć konto dla każdej sieci społecznościowej, ale to niezawodny sposób na przytłoczenie.

Najlepiej zacząć od zaledwie dwóch lub trzech platform, każda z inną strategią. W miarę, jak czujesz się bardziej komfortowo wokół niuansów odbiorców i stylu każdej sieci, możesz spróbować dodać więcej „koni do swojej stajni”.

Ale które platformy są odpowiednie dla Twojej praktyki?

Niektórzy uważają Facebooka i Twittera za niezbędne, gdy chce się wypromować gabinet chirurgii plastycznej. Z pewnością Facebook jest wart twojego czasu – prawie każda cyfrowa agencja reklamowa korzysta z tej platformy mediów społecznościowych. Pozwala ci to stworzyć społeczność i miejsce w sieci, aby się z tobą skontaktować. Ponadto jest opcja płatnych reklam, które możesz produkować za pomocą Facebooka, a także fenomenalna opcja targetowania klientów, które możesz wdrożyć – po prostu nie można tego znaleźć gdzie indziej.

Twitter jest dość popularny, ponieważ umożliwia dzielenie się nowościami i osiągnięciami, które mogą rozprzestrzeniać się jak wirus dzięki hashtagom i tagowaniu. Ale Twitter również ostatnio ma słabsze wyniki, w dużej mierze z powodu Instagrama, który korzysta z tej samej strategii hashtag / tagowania, ale z podejściem obrazowym.

Jako wysoce wizualną dziedzinę medycyny powinieneś rozważyć konto na Instagramie. Obrazy nie tylko pomogą Ci rozwinąć praktykę, ale ten portal jest świetny, jeśli zdecydujesz się utworzyć płatne reklamy na Facebooku (możesz używać tych samych reklam zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie).

Jednym z głównych powodów, dla których warto w końcu dodać Pinterest do mieszanki, jest to, że większość użytkowników Pinteresta prawdopodobnie trafia do odbiorców docelowych.

2. Promuj swoje unikalne i nowoczesne usługi

Świat chirurgii plastycznej ewoluuje z prędkością światła. Wydaje się, że każdego dnia słyszymy o nowych podejściach, które są mniej inwazyjne, oferują mniej czasu na regenerację, a jednocześnie dają oszałamiające wyniki.

Jednym z najlepszych sposobów na wyróżnienie się w praktyce jest pokazanie usług i technologii, które czynią cię wyjątkowym. Jeśli wiesz na przykład, że jesteś jedną z niewielu praktyk w tej dziedzinie, które oferują najnowocześniejsza rozwiązania w celu zmniejszenia widoczności kurzych łapek, zachęcamy do promowania tego w mediach społecznościowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>