Wirtualna centrala telefoniczna 3CX – rozwiązanie na miarę czasów

office-620822_1280

We współczesnych – zarówno wielkich, jak i tych najmniejszych firmach komunikacja to absolutna podstawa działania. Nieustanny przepływ informacji pomiędzy pracownikami na różnych szczeblach administracyjnych, jak również pomiędzy firmą, a klientami i partnerami biznesowymi potrzebuje dziś rozwiązań, których zwykła telefonia nie oferuje. Rozwiązaniem stały się firmowe centrale telefoniczne, a w dzisiejszych czasach działające w chmurze wirtualne centrale telefoniczne. Jednym z najlepszych rozwiązań na rynku jest technologia 3CX, z której korzysta obecnie coraz więcej firm na cały świecie.

Czym jest wirtualna centrala telefoniczna 3CX?

Wirtualna centrala telefoniczna 3CX to tworzone na potrzeby klientów oprogramowanie będące działającym w technologii VoiP klientem SIP, które może działać w chmurze, albo na firmowych serwerze, a które daje szereg możliwości połączonym przy jego pomocy osobom. System pozwala na prowadzenie pojedynczych rozmów, jak również na organizowanie konferencji i wideokonferencji. Umożliwia obsługiwanie poczty głosowej i przesyłanie faksów. Jest narzędziem telekomunikacyjnym, które pozwala łatwo komunikować się z wieloma osobami jednocześnie.

System 3CX to rozwiązanie, które jest w pełni integruje się z telefonami IP i SIP trunk. Wspierana jest również przez systemy: Windows, Android, iOS, Mac. Dzięki odpowiednio zaprojektowanym aplikacjom możliwe jest korzystanie z systemu z poziomu komputera, urządzeń mobilnych, czy telefonów stacjonarnych. Oprogramowanie 3CX to również dbałość o wygodę użytkowników. Powiadomienia PUSH pozwalają na oszczędność energii w urządzeniach, które nie potrzebują być stale połączone z serwerem. Dzięki temu o wiele łatwiejsze staje się korzystanie z systemu przez pracowników znajdujących się w terenie. Kolejnym ciekawym i przydatnym rozwiązaniem jest możliwość prowadzenia konferencji z klientami nie posiadającymi oprogramowania 3CX, co znacznie rozszerza możliwości, jakie daje system.

3CX jest bardzo uniwersalny. Może być z łatwością zintegrowany z systemem CRM, czy innymi systemami zarządzania i komunikacji. Jest również w pełni kompatybilny z systemem Yealink. Obsługuje połączenia Web RTC. Na uwagę zasługuje fakt, że producent systemu 3CX udziela licencji na oprogramowanie niezależnej od finalnej liczby użytkowników, a więc można go z taką samą łatwością zastosować w firmach małych, jak i największych.

Jakie korzyści wynikają z korzystania z technologii 3CX?

System 3CX to przede wszystkim ogromne możliwości komunikacyjne, umożliwiające skuteczne połączenie pracowników firmy i klientów w każdych warunkach. Obsługa aplikacji jest łatwa i intuicyjna, co przekłada się na wydajność pracy. Bardzo korzystna jest również cena, przede wszystkim ze względu na nielimitowaną liczbę użytkowników. System 3CX to również brak konieczności zakupu nowych urządzeń. Jest on kompatybilny z telefonami IP i SIP trunk, a dzięki oprogramowaniu, połączone może być z nim dowolne urządzenie. Z systemu korzysta ciągle powiększająca się grupa firm – w tym największych ekonomicznych gigantów.

Więcej informacji znajdziesz na stronie polskiej firmy Systell oferującej oprogramowania i systemy dla firm.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>