Pomysł na biznes: ręcznie robione produkty skórzane

ta praca cristoJeśli nie chciałbyś niczego więcej niż tylko pracować sam na siebie, zamień swoje rzemiosło w niepełnym wymiarze czasu pracy w pracę w pełnym wymiarze godzin, rozpoczynając działalność w branży wyrobów skórzanych.

Aby konkurować z większymi markami, opracuj niszę i skoncentruj swoje wysiłki na dostarczaniu wysokiej jakości towarów, które są odpowiednio wycenione dla oczekiwanej bazy klientów.

Zawsze zaczynaj od biznesplanu, nawet jeśli jest on nieformalny!

Znajdź swoją niszę. Aby konkurować, musisz określić:

  • swój rynek
  • opłacalne produkty do zaprojektowania
  • to, czego możesz oczekiwać za ręcznie robione towary

Zacznij od swoich zainteresowań. Jeśli jesteś właścicielem lub miłośnikiem zwierząt domowych, rozważ założenie firmy produkującej skórzane produkty dla zwierząt. Kolejnym realnym rynkiem są miłośnicy historii, którzy lubią odtwarzać średniowieczne bitwy. Rekonstruktorzy wojny domowej, szukający realistycznych skórzanych torebek lub innych towarów, to kolejny potencjalny rynek. Lub wykonaj przepiękne płaszcze skórzane damskie czy dyskretne skórzane torebki, które można nosić na co dzień.

Określ, jakie ceny możesz wyznaczyć za swoje produkty, sprawdzając sprzedawców lub firmy, które sprzedają podobne towary. Przejrzyj pełne oferty w serwisie eBay, aby dowiedzieć się, za ile sprzedają się niszowe wyroby skórzane. Odwiedź Etsy lub Amazon, aby zobaczyć indywidualnych sprzedawców i ich cennik. Odwiedź powiązane fora internetowe, lokalne organizacje lub kluby, aby uzyskać wgląd w pomysły na produkty lub sposoby ulepszania istniejących produktów. Na przykład w średniowiecznych reprodukcjach wytrzymałość i waga mogą być Twoim największym atutem. Przy projektowaniu odzieży kostiumowej, takiej jak skórzane rękawiczki z mankietami, pochwy lub paski, ważna jest jakość i autentyczność. Rozważ spersonalizowanie swoich towarów. Utwórz konkretny budżet, aby upewnić się, że nie zainwestujesz więcej w zakup materiałów, niż możesz sobie pozwolić. Jeśli produkt prawdopodobnie nie odniesie zysków, odpuść go sobie.

Znajdź dostawcę skóry i zamów niezbędne materiały i wyposażenie, takie jak przemysłowa maszyna do szycia, igły do skóry. wzory, dodatkowe tkaniny, sprzęt do szycia, guziki i frędzle, akcesoria, narzędzia do tłoczenia, obcinarki, narzędzia pomiarowe, folia i narzędzia do modelowania.

Utwórz etykiety dla swoich produktów, które zawierają nazwę firmy i logo oraz instrukcje dotyczące pielęgnacji, jeśli ma to zasadność.

Promuj swoją pracę.

Sam noś ręcznie robione torby, paski i portfele, aby promować swoje przedmioty. Gdy ktoś zapyta cię, skąd masz takie cudo, wręcz mu swoją wizytówkę. Organizuj tematyczne imprezy dla mężczyzn i kobiet, którym można potencjalnie sprzedać spersonalizowane skórzane teczki lub portfele. Przynieś swoje niszowe wyroby skórzane do docelowej klienteli, na przykład do miejsc, gdzie organizowane są pokazy rzemiosła, średniowieczne targi, wystawy lub imprezy, targi i festiwale. Uruchom stronę internetową lub sprzedawaj swoje produkty w serwisie eBay lub Etsy. Napisz artykuły online na temat pielęgnacji, konserwacji i odnawiania skóry lub artykuły związane z branżą, na którą będziesz kierować reklamy, a następnie odeślij link do swojego sklepu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>