Opakowanie i jego różne formy w biznesie

Ludzie oceniają książki po okładkach codziennie, każdego dnia. Jeśli chodzi o opakowanie produktu, upewnij się, że trafiasz we właściwe punkty, uzupełnione odpowiednim projektem skierowanym do właściwych klientów.

dropshipping-3264486_960_720

Pakowanie i ceny stanowią bardzo konkretny sposób komunikacji z rynkiem docelowym i wyrażania pozycji firmy. Projekt opakowania obejmuje nie tylko wygląd fizycznego opakowania lub zewnętrznego pojemnika, w którym znajduje się produkt. Opakowanie może być sposobem łączenia usług i pośredniego kupującego lub użytkownika końcowego. W przypadku produktów fizycznych etykieta lub opakowanie, a nawet naczynia jednorazowe mogą reprezentować cały branding firmy, listę funkcji i korzyści, reklamę i promocję, zwłaszcza w przypadku mniejszych firm.

Drugi punkt ustalania cen – musi odzwierciedlać nie tylko Twoje koszty produkcji produktu lub usługi o oczekiwanej wielkości, ale także wartość, jaką Twoi klienci przypisują temu, co oferujesz. Co więcej, cena to sposób na odróżnienie firmy od innych, zwłaszcza na rynku konsumenckim.

Efektywne pakowanie obejmuje różnorodne formy

Opakowaniem mogą być proste pakowania jednorazowe takie jak te oferowane przez ajk-opakowania, kartonowe drukowane lub stemplowane czarnym tuszem (np. na maszynach, narzędziach, odzieży itp.) Lub niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju pojemniki, które są cenniejsze niż ich zawartość (np. ręcznie dmuchane butelki a w nich oleje czy ocet winny). W przypadku firm usługowych opakowanie oznacza sposób, w jaki firma komunikuje swój charakter wyjątkowości dla kupujących i użytkowników końcowych. Opakowanie dla firm usługowych może być zbiorem identyfikatorów logo na:

  • odzieży
  • narzędziach
  • artykułach papierniczych
  • formularzach
  • zawieszkach

oraz innych akcesoriach jakie oferuje producent opakowań jednorazowych. Opakowanie może być również związane z unikalnym stylem, w którym firma świadczy swoje usługi. Na przykład, niektóre elitarne hotele są wyróżniane przez ich usługi concierge tak samo jak przez swoje pokoje gościnne i udogodnienia fizyczne. Firmy konsultingowe starają się wyróżnić swoimi pakietami usług, łącząc ze sobą obszary specjalizacji (np. Przygotowanie zeznania podatkowego i usługi w zakresie planowania nieruchomości).

Firmy transportowe (np. wypożyczalnie samochodów, autobusy, pociągi i linie lotnicze), a także firmy telefoniczne i telekomunikacyjne oferują połączenie zarówno produktów, jak i usług. Te branże wspólnie pakują swoje produkty i usługi w promocję i reklamę. Na przykład: „otrzymujesz więcej niż bilet, kiedy latasz z nami – lecisz najszybciej, najzdrowiej i najbardziej luksusowo!” Reklamy mogą pokazywać stewardessy w designerskich strojach, serwujących smakołyki dla zachwyconych pasażerów, którzy oddychają świeżym powietrzem nad planetą. Tutaj nawet zbędny jest hurtownia naczyń jednorazowych.

Łączenie produktów i / lub usług jest również częścią ogólnego opakowania. Na przykład dostawcy usług telekomunikacyjnych, oferują oszałamiającą gamę różnych pakietów funkcji i korzyści, aby pomóc odróżnić jedną firmę od drugiej.

[TB]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>