Kamień węgielny SEO – znajdź ten dla swojej firmy!

ta praca smartPowszechnie wiadomo, że pierwszych wrażeń nie można cofnąć. Chociaż dotyczy to bezpośrednich spotkań i rozmów kwalifikacyjnych, może dotyczyć również stron internetowych. Pomyśl o pierwszej wizycie w witrynie. Czy masz trudności z poruszaniem się po witrynie lub próbowaniem zrozumienia, o co w tym wszystkim chodzi, czy wrócisz? Najprawdopodobniej nie. Jeśli chcesz, aby odwiedzający witrynę stali się długoterminowymi klientami, musisz mieć dobrą treść, aby przyciągnąć ich uwagę. Czym dokładnie jest tak nastawione seo i co jest kamieniem węgielnym dla pozycjonowania?

 

Cóż, kamieniem węgielnym jest materiał w Twojej witrynie, który Twoim zdaniem najbardziej znaczy dla Twojej firmy. Powinien zawierać wiele istotnych informacji, nawet łącząc kontekst z wielu postów lub artykułów na blogu. Komunikuje o tym, o czym jest Twoja firma, o twoich celach lub misji i daje odwiedzającym ogólne wrażenie na twojej stronie i jej celu.

Podstawa SEO jako… podstawa!

Oprócz imponujących odwiedzających witrynę, kamień węgielny może również odgrywać rolę w SEO. Jeśli jest to zrobione właściwie i jest skuteczne, może być czynnikiem rankingowym. Zbudowanie podstawowej struktury treści może zwiększyć atrakcyjność witryny pod kątem określonych słów kluczowych, a także niektórych słów kluczowych i wyrażeń o długich ogonach, według których ma być twoja pozycja w rankingu.

Pomyśl o swojej zawartości „kamienia węgielnego seo” jako fundamencie swojego budynku. Po uzyskaniu dobrego fundamentu możesz ustawić kamienie wspierające, aby na nim budować, rozszerzając temat i tworząc solidną strukturę treści. Budynek jest solidny i obsługuje wszystkie ścieżki z powrotem do kamienia węgielnego, który jest epicentrum treści witryny. Jak więc stworzyć solidną treść powiązaną z SEO?

Najważniejsze czynniki w rankingu SEO

Aby sprawić, by twoja podstawowa pozycja zajmowała wysoką pozycję w SERP, można wykonać kilka kroków, aby upewnić się, że proces tworzenia treści jest korzystny dla Twojej witryny i wyróżnia ją wśród rankingów. Pamiętaj o tym przed procesem i w jego trakcie, a będziesz mieć solidne podstawy, na których będziesz mógł dalej budować w przyszłości.

Jedną z najbardziej podstawowych koncepcji tworzenia podstawowej struktury treści jest ustanowienie autorytetu witryny. Aby to zrobić, wyszukaj odpowiednie słowa kluczowe i długie słowa lub wyrażenia, według których ma być twoja strona w rankingu, i utwórz od 3 do 5 podstawowych artykułów wokół tych słów / wyrażeń. Słowa kluczowe są istotną częścią rankingu SEO, a także ustanawiają autorytet strony. Po uzyskaniu autorytetu witryny witryna uzyska wyższą pozycję na stronach wyników wyszukiwania (SERP).

Skonfiguruj wewnętrzną strukturę.

Wewnętrzne linkowanie jest ważnym czynnikiem rankingowym, a zapewnienie Google dobrze zdefiniowanej mapy do naśladowania podczas indeksowania witryny jest korzystne. Artykuły z „Twoimi kamieniami węgielnymi SEO” powinny być połączone bezpośrednio ze strony głównej, a wszystkie powiązane artykuły powinny zawierać linki do tego artykułu z kamieniami węgielnymi.

Za każdym razem, gdy tworzysz nowy post na podobny temat lub pod innym kątem, połącz go z powrotem z oryginalnym kamieniem węgielnym. Ta struktura linków mówi wyszukiwarkom, jak interpretować znaczenie wszystkich stron, dając Google mapę do naśladowania i zwiększając Twoje szanse na ranking w SERP. Na przykład, jeśli Twoim kamieniem węgielnym jest „Marketing”, artykuły takie jak „Marketing dla prawników” lub „Opracowywanie skutecznych strategii marketingowych” odsyłają do twoich podstawowych treści.

Więcej przydatnych informacji na ten temat znajdziesz tutaj: http://www.akademiawirtualna.pl/.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>