Jak wykorzystać Facebooka, e-mail i smsy w promowaniu depilacji laserowej?

promotion

Dzisiaj na temat kilku pomysłów w odniesieniu do marketingu branży usuwanie włosów, które skupiają się wokół bardziej humorystycznych strategii. Dobrym pomysłem jest zawsze sprawdzenie skuteczności kampanii. Czasem mała dawka humoru może sprawić naprawdę sporą różnicę i wywołać na twarzy klientki uśmiech, który generuje prawdziwą lojalność wobec marki.

Pomysły na promocję firmy oferującej depilację

Facebook:

Jednym ze sposobów na rozpoczęcie aktywności na Facebooku jest publikowanie humorystycznych zdjęć (rzecz jasna!). Jednak, jeśli naprawdę chcesz, aby ludzie współpracowali z Twoją firmą i by depilacja laserowa którą oferujesz jawiła się dla nich jako ciekawa alternatywa lepiej umieścić posty, które zachęcają do zaangażowania.

Na przykład dlaczego nie zamieścić śmiesznego zdjęcie związanego z usuwaniem włosów i zapraszać ludzi do dodawania własnych podpisów? Możesz nawet zorganizować konkurs i nagrodzić najlepszą odpowiedź nagrodą, którą oczywiście może być.. depilacja! Innym sposobem na rozpoczęcie zaangażowania użytkownika na stronie Facebook jest umieszczenie pytania i udzielenie odpowiedzi w formie A, B, C lub D. Będziesz zaskoczony tym, jak wiele osób skomentuje obraz, gdy mogą łatwo wybrać jedną z opcji. Może to stanowić potencjalnie interesujący post po prostu pytając ludzi: Jaki styl depilacji preferujesz: A, B, C, D lub E? I na obrazku pokazać te propozycje. Ciekawie reklamuje się portal http://www.akademiazdrowejskory.pl – można znaleźć wiele informacji o nich na popularnych portalach społecznościowych.

Pomysły na kampanie marketingowe e-mail

Zamiast wysyłać te same staromodne biuletyny co tydzień, dlaczego nie sprzyjać kampaniom marketingu e-mailowego razem czymś zabawnym i świeżym? Kiedy Twoi klienci otrzymują od Ciebie e-maila, mają dość dobry wgląd w to, jaka znajduje się treść wiadomości, zanim jeszcze nawet ją otworzą. Dlaczego nie sprostać oczekiwaniom? Umieść wiadomość w e-mailu, aby zainteresować go następnym. Jeśli czujesz w sobie twórczość i pragniesz przygód, możesz zawsze opowiedzieć trochę historię w każdym e-mailu. Zabawna opowieść lub anegdota, w której morał zawsze będzie zbyt kosmaty – jednak nie jest tak wspaniałą rzeczą. Lepiej zapoznaj się z opowieściami, w których główną rolę pełni mezoterapia igłowa bądź depilacja laserowa przeciwskazna. Radzimy oczywiście uważać. To nie może być nic poufnego. Ogólnie rzecz biorąc, trzeba wiedzieć jak można uniknąć konkretnego incydentu z takim podejściem.

Spróbuj pomyśleć bardziej kreatywnie o marketingu za pośrednictwem poczty e-mail, a zapewnisz swoim klientom coś nowego i nieoczekiwanego. Tym samym zachęcasz klientów do otwierania e-maili za każdym razem, gdy je wyślesz.

Email marketing może być bardzo skutecznym narzędziem, wymaga jednak nowoczesnego podejścia. Nie zapominaj o przykuwających uwagę tytułach wiadomości!

SMS

Marketing SMS nadal jest bardzo skutecznym sposobem na otrzymanie wiadomości, ale być może marketing wiadomości tekstowych można trochę zautomatyzować. Oto przykład udanej wiadomości SMS, która otrzymała bardzo pozytywną odpowiedź:

Aby świętować dzieci powrót do szkoły, oferujemy fantastyczny pakiet depilacji – wybierz 3 obszary i najtańszy wydepilujemy za darmo! Oferta ważna do 5.09.

Należy jednak zauważyć, że marketing SMS to nie tylko słowa. Chodzi o czas i cel. Tak więc najlepszym sposobem na maksymalizację marketingu SMS jest określenie, z kim rozmawiasz i kiedy wysyłasz teksty.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące produktów medycznych, chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>