E-rower – kupić czy przerobić?

couple-4072490_960_720Kupowanie roweru elektrycznego może być kosztowne – a niektórzy ludzie są zbyt przywiązani do swoich starych zwykłych rowerów, aby faktycznie zmienić je na elektryczne. Dlatego coraz więcej osób wybiera zestaw do konwersji e-rowerów, aby przekształcić swoje ukochane stare jednoślady w elektryczne, a pomagają im w tym oferty sklepów takich jak https://zibibike.pl/ .

Zastanawiasz się czy kupić nowy rower elektryczny czy zestaw do konwersji? Zalety rozwiązania jakim jest przeróbka roweru na elektryczny na pewno jest to, że zainstalowanie zestawu do konwersji roweru elektronicznego pozwala zachować oryginalny rower, poza tym oszczędza znaczny budżet i jest stosunkowo łatwe do zrealizowana jeśli wiesz jak przerobić rower na elektryczny. Wady: przekonwertowany e-rower nadal nie ma pełnego charakteru e-roweru. Musisz dokładnie zarządzać rozkładem masy i okablowaniem.

To nie jest najłatwiejszy sposób na zdobycie e-roweru. Mimo to, biorąc pod uwagę ceny nowych e-rowerów, może to być najtańsze rozwiązanie. Jak przekształcić tradycyjny rower w rower elektroniczny? Przeczytaj w tym poście więcej na ten temat i sam zdecyduj czy konwersja roweru na elektryczny to coś dla Ciebie.

Jeśli jednak nie masz czasu na przeróbkę swojego roweru na rower elektryczny, a szukasz bezpiecznego i ekonomicznego transportu po mieście to weź pod uwagę rowery elektryczne damskie i męskie marki MUVIKE – za niespełna 5000 zł możesz kupić (zakup możliwy w systemie ratalnym i na firmę) bardzo dobry rower elektryczny miejski

Istnieje wiele zalet i wad zakupu zestawu do konwersji roweru elektronicznego z akumulatorem. W tym poście chcemy podzielić się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami z takimi zestawami.

Co to jest zestaw do konwersji e-rowerów?

Czy tradycyjny rower można przekształcić w rower elektryczny? Tak, zestaw do konwersji roweru elektronicznego z akumulatorem jest zasadniczo silnikiem umieszczonym na specjalnej oponie roweru. Silnik ten współpracuje z akumulatorem (zwykle litowym, ponieważ oferuje więcej zalet niż inne rodzaje akumulatorów e-rowerowych).

Rowery elektroniczne mają również wyświetlacz LCD, aby można było zobaczyć:

  • niektóre ustawienia roweru
  • ilość pozostałego akumulatora
  • prędkość jazdy
  • system wspomagania pedałowania
  • kontroler.

Aby przekształcić zwykły rower w elektryczny, wystarczy zainstalować zestaw. Ale tak jak w przypadku zwykłych rowerów elektrycznych, nie oznacza to, że Twój rower stanie się motocyklem. Nadal musisz pedałować, aby silnik działał.

Rower elektroniczny oferuje wspomagany system pedałowania. Oznacza to, że nie musisz pedałować tak mocno, jak zwykłym rowerem. Może to być dla wielu osób wielką ulgą w lecie, ponieważ nie będziesz się pocił prawie tak, jak w normalnych okolicznościach. Na rynku znajdziesz wiele zestawów do konwersji e-rowerów, niektóre są dość zaawansowane i wyposażone w GPS i inne funkcje technologiczne. Wszystkie te fantazyjne funkcje są zazwyczaj ostatnią rzeczą, którą należy uwzględniać przy zakupie zestawu do konwersji.

Zanim zainteresujesz się fajnymi gadżetami, najpierw musisz zastanowić się, jaki jest ciężar zestawu, jaka jakość silnika i akumulatora itp. Jeśli zignorujesz te czynniki może się okazać iż ta inwestycja w ogóle nie miała sensu i tak naprawdę na nic Ci się nie przyda. Wszystko jest kwestią mądrego podejścia i rozważenia swoich potrzeb.

[TB]

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące produktów medycznych, chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>