Działasz jako prawnik w branży odszkodowań za wypadek w pracy? Masz do pokonania sporą konkurencję!

PrzechwytywanieTo nie jest bujda: każdego roku na całym świecie ma miejsce niesamowicie ogromna ilość wypadków w miejscu pracy, a związane z pomocą prawną w tym kontekście frazy należą do listy najdroższych słów kluczowych w Google – chodzi o wyszukiwania związane z firmami prawniczymi zajmującymi się obrażeniami ciała takie jak https://adwokatweuropie.pl/ .

Informacje te stają się jednak nieco mniej zaskakujące, gdy weźmie się pod uwagę, że w wielu miastach nie można włączyć telewizora na dłużej niż 30 minut lub iść ulicą, nie widząc reklamy adwokata od obrażeń ciała. Jest to niezwykle konkurencyjna branża, a zatem wyjątkowo wysokie ceny, które może kosztować za jedno kliknięcie na legalną stronę internetową. Tendencja ta nie zatrzyma się w najbliższym czasie ze względu na dużą konkurencję i potencjalnie duży zwrot, jaki prawnik może uzyskać za pomocą jednego kliknięcia.

Mówiąc najprościej, modele biznesowe firm prawniczych zajmujących się szkodami są wyjątkowe. Przed zaplanowaniem kampanii marketingowej ważne jest, aby zrozumieć podstawy ich działania. Rzućmy więc okiem na to, jak działają te firmy i co czyni je tak wyjątkowymi.

Jak działają firmy prawniczek zajmujące się odszkodowaniami za wypadki w pracy?

Najlepiej zilustrować to prostą historią: Staszek miał wypadek, który nie był jego winą. Teraz musi naprawić swój samochód, ma rachunki medyczne, aby zapłacić za poniesione rany i nie może pracować. W międzyczasie zaczyna odbierać telefony od firmy ubezpieczeniowej, mówiąc, że będą skłonni zapłacić mu tylko połowę kosztów jego rachunków medycznych.

Jakie ma opcje?

  • Wziąć pieniądze oferowane przez firmę ubezpieczeniową.
  • Negocjować z firmami ubezpieczeniowymi, aby uzyskać zwrot wszystkich kosztów poniesionych w wyniku wypadku.
  • Zatrudnić prawnika zajmującego się obrażeniami ciała, który będzie dla niego negocjował i wykonywał inne prace.

Co Staszek postanawia zrobić? Kogo to obchodzi, wiem, że jesteś tu tylko po porady marketingowe, a nie moje okropne wymyślone historie. Większość prawników zajmujących się szkodami pracuje na zasadzie opłat awaryjnych. Opłata za nieprzewidziane wydatki jest po prostu procentem ostatecznego rozliczenia.

Im większa ugoda, tym więcej dochodu generuje kancelaria. Całkiem proste, prawda? Dlaczego więc malujemy tak dokładny obraz branży? Oprócz tego, co oczywiste, próbuję pokazać, dlaczego tak trudno jest znaleźć zwrot z inwestycji jeśli chodzi o powiązane z tą branżą kampanie marketingowe. Każdy przypadek jest inny, a dochód jest procentowy. Wszystko jest zmienne. Rozstrzygnięcie sprawy i uzyskanie przychodów wygenerowanych przez Twoją kampanię PPC (PPC) może potrwać latami.

Kiedy dorzucisz do tego fakt, że wartość sprawy w dużej mierze zależy od limitów ubezpieczenia dla obu stron, teraz znasz koszmar analitycznego marketera. Ale daje to również szansę na wysokie zyski, jeśli potrafisz wymyślić, jak przechytrzyć konkurencję na swoim rynku. Mając to na uwadze, nie bój się szukać wskazówek i sztuczek z marketingu cyfrowego, których korzystają Twoi konkurenci – prawnicy również zajmujący się szkodami osobistymi spowodowanymi w miejscu pracy.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące produktów medycznych, chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>