Czystość w biurze – w co się zaopatrzyć, by było pachnąco i przyjemnie?

Office-Cleaning-Image

Każdy pracodawca zatrudniający grupę pracowników, zgodnie z kodeksem pracy, musi wyposażyć biuro we wszelkie niezbędne wyposażenie. Wyposażenie biurowe, do obsługi administracyjnej, organizacyjnej, księgowo-marketingowej. Pomieszczenie musi oczywiście zostać wyposażone w sprzęt biurowy, stoły, krzesła, biurka, w sprzęt komputerowy oraz wszelkiego rodzaju dodatki, które uczynią z danego pomieszczenia biurowego przyjazne, miłe i sprzyjające pracy środowisko.

Oczywiście każdy pracodawca rozumie te zasady trochę inaczej, ale generalnie on i jego pracownicy starają się nawet z własnej woli, aby otoczenie,w którym spędza się mnóstwo godzin było przyjemne i aby praca w nim była satysfakcjonująca.

Zatem jedną kwestią jest wyposażyć biuro i uczynić go komfortowym pod każdym względem, a z drugiej strony mamy kwestię utrzymania całej powierzchni i wyposażenia w czystości i pełnej sprawności użytkowania.

Czystość w biurze – w co się zaopatrzyć, by było pachnąco i przyjemnie?

Aby powierzchnia wszystkich pomieszczeń biurowych pozostawała pachnąca i przyjemna przez cały okres pracy, trzeba ją systematycznie sprzątać. Do tego najczęściej zatrudniana jest odrębna ekipa, która z różną częstotliwością, po godzinach pracy pracowników sprząta pomieszczenia biurowe i sanitarne. Ale można zrobić coś jeszcze. Można tak wyposażyć biuro w różnego rodzaju środki chemiczne ,aby przez cały okres było tam przyjemnie i pachnąco.

Kupujemy do biura różnego rodzaju zapachy. Jest ich mnóstwo na rynku. Gama zapachów jest ogromna, podobnie jak sposób użytkowania. Pojemniki zapachowe możemy podłączyć do prądu, mogą być w pojemnikach spray’owych, mogą się uaktywniać na ruch. Wszystko zależy od zasobów finansowych pracodawcy oraz od wielkości pomieszczenia. Dla tych największych są nawet urządzenia elektroniczne emitujące ze stałą częstotliwością rzut zapachu. Do tych odświeżaczy elektronicznych dobiera się określoną nutę zapachową z grupy aromaterapii, gdzie rodzaj zapachu, aromat jaki się wydziela dobiera się do charakteru wykonywanej pracy. W każdym razie wszelkiego rodzaju dyfuzory zapachowe są najprostszym i najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem.

Jednak niezwykle istotne jest, aby zapach unoszący się biurze nie był zbyt intensywny. Osiem godzin przebywania w intensywnym, narzucającym się aromacie może bardzo przeszkadzać. I ważne jest, aby wszyscy pracownicy danego pomieszczenia zaakceptowali wybrany zapach. To o zapachach mówi się, że o gustach się nie dyskutuje. Są osoby, które potrafią znienawidzić konkretny aromat i naprawdę lepiej ich do tego nie zmuszać. Najbezpieczniejsze zapachy pochodzą z grupy aromatów mydlanych, świeżych, złożonych, bez narzucającej się jednej nuty. Aby zapach był tak skomplikowany, żeby nie można było go określić, aby po prostu był “przyjemny”.

Trzeba pamiętać, że długo utrzymujący się zapach wnika w ubranie, włosy a nawet w skórę, czyli pracownik przenosi go nawet do domu, zatem pozostaje w nim również po godzinach pracy. Najwygodniejsza w takim razie dla wszystkich jest częsta zmiana tego podstawowego aromatu.

Autorem artykułu jest uznana na rynku hurtownia środków czystości zaopatrująca firmy w wysokiej jakości chemię niemiecką.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące produktów medycznych, chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>