SEO – jako stosunkowo nowa dziedzina, która wciąż zyskuje na znaczeniu wciąż wzbudza zainteresowanie, a wielu przedsiębiorców zastanawia się, co dokładnie robią firmy SEO. Być może zastanawiałeś się, dlaczego wszyscy w świecie marketingu cyfrowego nie przestają mówić o SEO – jest tak ponieważ pozycjonowanie zostało już uznane za konieczne przez znaczny procent profesjonalistów. Wielu specjalistów jest zaintrygowanych, nie do końca wie, czym jest agencja SEO i jakie usługi są przez nią świadczone.
A więc, czym zajmuje się przeciętna firma SEO?
Odpowiedź na pytanie, krótko mówiąc: robi całkiem sporo. Pozwól sobie wyjaśnić. Rozsądne wydaje się rozpoczęcie od zdefiniowania, co oznacza SEO – i dlaczego jest to znaczące.
SEO = Optymalizacja wyszukiwarek.
Jeśli słyszałeś, że SEO określa się jako „przejście do pierwszej strony wyszukiwarki Google, nie mylisz się. Jest jednak za tym o wiele więcej.
Firmy SEO zajmują się zwiększaniem widoczności Twojej strony internetowej. Współpracują z odpowiednimi słowami kluczowymi dla Twojej firmy i maksymalizują szansę na pojawienie się w wyszukiwarkach takich jak Google, zwiększając Twoje miejsce wśród masy rankingów wyszukiwania, które nieuchronnie powstają.
Oto sedno: to wielka sprawa. Zgodnie z najnowszą analizą danych ponad 90% doświadczeń konsumentów w Internecie jest inicjowanych przez interakcję z wyszukiwarką. Im bardziej jesteś na szczycie rankingu wyszukiwania, tym większe prawdopodobieństwo, że potencjalny klient wybierze Twoją firmę. Szansa na kontakt nowych klientów z tobą i twoją firmą dramatycznie wzrasta – w rzeczywistości prawie 50% osób nie klika dalej niż trzeci link na stronie Google.
Czy wszystkie firmy SEO są godne zaufania?
Nie do końca. Jak większość dobrych rzeczy, wiele niesmacznych postaci chce wykorzystać ten trend, aby szybko zarobić. Są renomowani specjaliści SEO z ogromną wiedzą na temat marketingu cyfrowego, a potem są… inni, którzy stosują tanie sztuczki, które w krótkim okresie mogą wydawać się poprawiać rankingi wyszukiwania, ale z perspektywy „dużego obrazu” nieuchronnie sabotują twoją przyszłość.
Specjaliści rozumieją wszystkie małe szczegóły, które wpływają na zwiększenie Twojej obecności w Internecie, i dokładają wszelkich starań, aby tak się stało.
Dokonują korekt w oparciu o rzeczywiste czynniki, aby uzyskać znaczące wyniki. Niektóre główne priorytety uwzględnione w takiej analizie i działaniu obejmują aspekty takie jak:
- Bezpieczeństwo i ochrona Twojej witryny,
- Jakość strony internetowej,
- Jakość zawartości strony internetowej,
- Rodzaj kodu strony internetowej,
- Szybkość ładowania stron w Twojej witrynie,
- Optymalizacja obrazów,
- Media społecznościowe i jakość linków zwrotnych.
Ich metody i procedury pozwalają skutecznie i konsekwentnie optymalizować te elementy w celu poprawy wyników. Jakiego rodzaju usług SEO powinien oczekiwać właściciel firmy świadczący usługi SEO? Świetne pytanie. Odpowiedź na nie znajdziesz a takich stronach jak www.wdk-gorzyce.pl, które powstały po to, by rozwiewać wszelkie wątpliwości w tym temacie.