Coś dla Twojej firmy czyli teczki ofertowe

Kall-Kwik-Business-Folders

Bardzo ciekawym pomysłem, są teczki ofertowe. Jak wiadomo, reklamy nigdy za wiele. Jedynie co ją może ograniczać, to wydatki finansowe. Jednak każda firma zdaje sobie sprawę z tego, iż bez reklamy nic nie zrobi. Samo polecanie klientów drogą tzw. „drogą pantoflową” nie na wiele się zda. Z pewnością w małych miejscowościach wszyscy się znają. Jest także możliwy brak konkurencji. Wtedy taka „poczta pantoflowa” może na krótką metę odnieść pozytywny skutek. Choć nie zawsze.

Mamy takie polskie, nasze przysłowie: „Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził”. Z tego przysłowia wynika jedno: Tzw. „poczta pantoflowa” może czasem przynieść więcej szkody, niż pożytku. Dlaczego? Choćby ze względu na  zwykłą, ludzką zawiść. Prawdą jest to, że postrzegamy nasz dobrobyt, na równi z dobrobytem sąsiada. Jeśli jednak jemu nagle się polepszy, to nam się automatycznie pogorszy, choćbyśmy przecież nic nie stracili z własnego majątku. Dlatego „poczta pantoflowa” może okazać się „gwoździem do trumny” naszej firmy. Poza tym w małych miejscowościach można robić biznes, ale na małą skalę. Nie da się –  tylko tam – rozwijać zawodowo. Trzeba wyjść do świata, aby i nasz interes był światowy. Od dawna wiadomo, że nawet jak nie tracimy na biznesie, ale stoimy w miejscu, nie rozwijamy się, to tak, jakbyśmy właśnie tracili. W biznesie nie może być postoju, bo to znaczyłoby, że firma podupada. Trzeba się rozwijać, wyjść do ludzi, zareklamować się odpowiednio.

Jest na to sposób

Teczki ofertowe, to właśnie taki interesujący sposób na rozreklamowanie własnej firmy. Zaprowadza porządek w dokumentach i fantastycznie sprawdza się jako bezprecedensowy gadżet reklamowy. Może także być swoistą okładką do składania ofert. Taka teczka ofertowa może poprawić wizerunek i prestiż oferenta. Drukarnia cyfrowa Letica www.letica.pl oferuje takie teczki z przeznaczeniem do umieszczenia również wizytówek, kart biznesowych, albo kalendarzyków. Można je drukować zarówno cyfrowo, jak też i offsetowo. Druk cyfrowy jednak pozwala na dowolną korektę projektu graficznego, ponieważ wyświetlany jest on na rzeczywistym ekranie monitora. Do takiego projektu można użyć zwyczajnej grafiki rastrowej, czyli popularnych obrazków .jpg o niewielkiej rozdzielczości. W druku offsetowym, preferowana jest grafika wektorowa.

Dla kogo takie teczki ofertowe?

Firma chcąca podnieść swoją renomę, dbająca w dobre imię, oraz poszukująca nowych możliwości, nowych klientów, powinna zainteresować się tego typu reklamą. Jest to świetny pomysł na przedstawienie swojej oferty większemu gronu odbiorców. Dobrze wykonana teczka ofertowa będzie ozdobą na niejednym biurku. Nie trafi od razu do kosza, ponieważ po prostu ładnie wygląda, oraz zawiera informacje, których potencjalni klienci nie chcą szukać w razie potrzeby, tylko mieć je zwyczajnie „pod ręką”. Tym bardziej, że taka teczka może równocześnie utrzymywać porządek w dokumentach, segregując je, oraz dając szybki dostęp do tych najbardziej potrzebnych w danej chwili. Jeśli nasi klienci otrzymają od nas pięknie wykonane teczki ofertowe z umieszczonym na nich logo naszej firmy, możemy być pewni, że nawet w niesprzyjających warunkach, będą o nas pamiętać. A przecież o to chodzi.

Każda teczka ofertowa powinna być przeznaczona indywidualnie dla odpowiedniego klienta. Jeśli prowadzimy sklep wielobranżowy, nasze teczki mogą trafić do wielu branż biznesowych. I tak, np. oferując tę reklamę do branży zabawkowej, nasze logo nie powinno z nią koligować. W ten sposób niejako dostosujemy się do naszego klienta, a i on, tym bardziej chętnie będzie trzymał taką teczkę na widoku. I prawidłowo. W końcu na niej jest nasze logo, które mogą zobaczyć także reflektanci naszego klienta. Na tym właśnie polega reklama. Raz zaczęta, może trwać bardzo długo i to bez naszej wiedzy i wsparcia finansowego. Dlatego warto zainteresować się tym atutem, aby nasz biznes mógł się rozwijać prawidłowo i cieszyć nas, oraz następujące po nas pokolenia.

Drukarnia online

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące produktów medycznych, chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Powiązane tematycznie artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>