Chcesz znaleźć pracodawcę-przedsiębiorcę? Oferuj wartość w czasie rzeczywistym!

need-job-6848088_1280Technologie, takie jak media cyfrowe i nauka o danych, otworzyły ogromne możliwości dla przyszłych przedsiębiorców. Aby dostać pracę w firmie, która ceni innowacyjność i przedsiębiorczość, musisz wykazać się dużą wiedzą specjalistyczną przed potencjalnym pracodawcą.

Tylko 2% kandydatów przystępuje do rozmowy kwalifikacyjnej!

Każdy może odnieść sukces dzięki ciężkiej pracy i każdy może zmaksymalizować swój zestaw umiejętności, jeśli chce. Jednak nie każdemu udaje się osiągnąć swoje cele – niezależnie od tego, czy jest to znalezienie pracy w wymarzonej firmie, czy budowanie własnego biznesu. Zdaje się, że 98% osób poszukujących pracy jest eliminowanych podczas wstępnego sprawdzania CV, a tylko najlepsze 2% kandydatów dociera na rozmowę kwalifikacyjną.

Oferuj wartość w czasie rzeczywistym

Pracodawcy chcą ludzi, którzy ułatwią im życie. Chcą kogoś, kto może zaoferować ich firmie rzeczywistą wartość w czasie rzeczywistym, w przeciwieństwie do kogoś, kto obiecuje cudowne wyniki w odległej przyszłości.

Jaki jest duch przedsiębiorczości?

Jaki czynnik „to” sprawia, że ​​Twoje CV różni się od setek innych, które widzi potencjalny pracodawca? Jakie są cechy i nastawienie potrzebne do wykazania, że ​​masz ducha przedsiębiorczości?

Zazwyczaj te cechy są bardziej abstrakcyjne lub iluzoryczne niż to, co zwykle znajdujesz w biznesie – chodzi o to, aby zawsze być w zgodzie ze swoją pasją, mieć zdolność do ciągłego zadawania pytań, a przede wszystkim do wykonywania.

Przedstawianie tego w CV

Aby pokazać ducha przedsiębiorczości, najpierw musisz wybrać atrakcyjny format CV, który podkreśli Twoje główne mocne strony. Następnie musisz opisać osiągnięcia i doświadczenia zawodowe, aby udowodnić, że masz podstawowe cechy przedsiębiorcy.

Jest to kluczowe, ponieważ jak udowadniają eksperci z Fast Service nic nie jest tak przekonujące jak sprawdzona historia sukcesu.

Sprzedaż

Musisz więc być przekonujący i skłonić ludzi do kupowania twoich pomysłów bez manipulacji. Może to być przykład przebywania w sklepie i sprzedaży fizycznego produktu. A może napisz w CV o tym, jak z powodzeniem przekazałeś strategiczne pomysły biznesowe osobom na wyższych stanowiskach.

Niezależność

Pracodawcy chcą wiedzieć, że możesz polegać na sobie i podejmować skalkulowane ryzyko. Musisz pokazać, że potrafisz mówić o obawach, zadawać pytania, które wnoszą nowe spostrzeżenia, kwestionować status quo i pracować z entuzjazmem. Na przykład, jeśli pracowałeś w zarządzaniu łańcuchem dostaw, możesz pokazać, jak znalezienie wydajniejszego dostawcy pozwoliło na obniżenie kosztów i poprawę jakości produktu.

Zrozumienie psychologii klienta

Firma nie może istnieć bez klientów. Zatem wiedza o tym, czego chcą klienci, jest kluczem do sukcesu w biznesie. Steve Jobs był znany z obsesji na punkcie pojawiających się trendów i psychologii klienta. To pozwoliło mu opracować najlepsze interfejsy użytkownika na smartfonach i komputerach. Prawdziwy przedsiębiorca odczytuje sygnały z mediów społecznościowych i dotyka „gorących przycisków”, aby przyciągnąć uwagę i lojalność konsumentów. Nie bój się tego wykazać w swoim CV.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące produktów medycznych, chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>