Blogi, podcasty i inne bajery od agencji PR cyfrowej

mountains-4966561_1280Digital PR wykorzystuje platformy internetowe do zarządzania i zwiększania reputacji i świadomości Twojej firmy.

Osiągasz to poprzez budowanie relacji z dziennikarzami internetowymi, blogerami i influencerami istotnymi dla Twojej firmy. Ostatecznym celem tej taktyki jest zdobycie zdobytej ekspozycji w mediach na wielu platformach internetowych, w tym:

• Witryny z wiadomościami
• Blogi
• Podcasty
• Media społecznościowe
• Sieci biznesowe

Digital PR umożliwia firmom tworzenie super ukierunkowanych kampanii w szerokim zakresie mediów internetowych w celu dotarcia do odbiorców docelowych i wpływania na nich.
Prawidłowo wykonany cyfrowy public relations może być ważnym narzędziem poprawy Twojej reputacji, zwiększenia ekspozycji i poprawy SEO.

PR tradycyjny a PR cyfrowy

Być może zastanawiasz się, jaka jest różnica między tradycyjnym PR a Digital PR i co jest lepsze dla Twojej firmy? Cóż, oto podsumowanie kluczowych różnic między tym co da Ci cyfrowa agencja public relations warszawa a tradycyjna,

Tradycyjny PR został zaprojektowany, dosłownie, w innej epoce. Podstawowym celem tej formy PR jest wpływanie na tradycyjny cykl informacyjny poprzez zdobywanie pozytywnych relacji w mediach.

Chociaż tradycyjny PR poszedł z duchem czasu, a pozyskiwanie zarobionych mediów w sklepach internetowych stanowi obecnie dużą część jego produkcji, w dużej mierze nie jest on dostosowany do potrzeb małych firm i start-upów. Dzieje się tak, ponieważ branża została zbudowana, aby służyć wymaganiom dużych korporacji.

Tradycyjny PR sprzyja aktualizacjom i zapowiedziom produktów. Jednak startupy mogą mieć tylko jedną lub dwie naprawdę warte opublikowania ogłoszenia każdego roku. W związku z tym zdobycie przekazu medialnego za pomocą tradycyjnego PR może być trudne.

A do tego dochodzi drażliwa kwestia kosztów – niektóre agencje mogą pobierać opłatę w wysokości 10 000 zł miesięcznie i wymagają długich opłat zaliczkowych. To sprawia, że ​​ich usługi są poza zasięgiem wielu startupów.

Na szczęście Digital PR znajduje inne sposoby na zdobycie zainteresowania mediów poza aktualizacjami i ogłoszeniami, za ułamek kosztów.

Czym zajmuje się agencja digital PR?

Jako agencja digital PR jesteśmy dobrze przygotowani, aby odpowiedzieć na to pytanie. Oto niektóre z głównych usług PR online cyfrowej agencji PR:

Buduje strategię PR w oparciu o Twoje cele biznesowe – Nigdy nie szukaj relacji w mediach ze względu na relacje w mediach! Musi stanowić część szerszego celu, jakim jest dostarczanie wartości. Firma zajmująca się cyfrowym PR opracuje strategię, która ma pomóc w osiągnięciu celów biznesowych, od rozwijania profilu linków zwrotnych w celu zwiększenia ruchu organicznego, po pozycjonowanie Cię jako lidera myśli, aby pomóc w zabezpieczeniu finansowania.

Media monitorują Twoją branżę — wiedza o tym, gdzie odbywa się rozmowa w Twojej branży, ma kluczowe znaczenie, ponieważ informuje o przedstawianych historiach i rodzaju tworzonych treści.

Prezentuj historie w mediach internetowych – Prezentacja w mediach internetowych jest głównym rezultatem cyfrowego PR. Może to mieć formę gościnnych postów, występów w podcastach lub wywiadów i tym podobnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>