Digital PR wykorzystuje platformy internetowe do zarządzania i zwiększania reputacji i świadomości Twojej firmy.
Osiągasz to poprzez budowanie relacji z dziennikarzami internetowymi, blogerami i influencerami istotnymi dla Twojej firmy. Ostatecznym celem tej taktyki jest zdobycie zdobytej ekspozycji w mediach na wielu platformach internetowych, w tym:
• Witryny z wiadomościami
• Blogi
• Podcasty
• Media społecznościowe
• Sieci biznesowe
Digital PR umożliwia firmom tworzenie super ukierunkowanych kampanii w szerokim zakresie mediów internetowych w celu dotarcia do odbiorców docelowych i wpływania na nich.
Prawidłowo wykonany cyfrowy public relations może być ważnym narzędziem poprawy Twojej reputacji, zwiększenia ekspozycji i poprawy SEO.
PR tradycyjny a PR cyfrowy
Być może zastanawiasz się, jaka jest różnica między tradycyjnym PR a Digital PR i co jest lepsze dla Twojej firmy? Cóż, oto podsumowanie kluczowych różnic między tym co da Ci cyfrowa agencja public relations warszawa a tradycyjna,
Tradycyjny PR został zaprojektowany, dosłownie, w innej epoce. Podstawowym celem tej formy PR jest wpływanie na tradycyjny cykl informacyjny poprzez zdobywanie pozytywnych relacji w mediach.
Chociaż tradycyjny PR poszedł z duchem czasu, a pozyskiwanie zarobionych mediów w sklepach internetowych stanowi obecnie dużą część jego produkcji, w dużej mierze nie jest on dostosowany do potrzeb małych firm i start-upów. Dzieje się tak, ponieważ branża została zbudowana, aby służyć wymaganiom dużych korporacji.
Tradycyjny PR sprzyja aktualizacjom i zapowiedziom produktów. Jednak startupy mogą mieć tylko jedną lub dwie naprawdę warte opublikowania ogłoszenia każdego roku. W związku z tym zdobycie przekazu medialnego za pomocą tradycyjnego PR może być trudne.
A do tego dochodzi drażliwa kwestia kosztów – niektóre agencje mogą pobierać opłatę w wysokości 10 000 zł miesięcznie i wymagają długich opłat zaliczkowych. To sprawia, że ich usługi są poza zasięgiem wielu startupów.
Na szczęście Digital PR znajduje inne sposoby na zdobycie zainteresowania mediów poza aktualizacjami i ogłoszeniami, za ułamek kosztów.
Czym zajmuje się agencja digital PR?
Jako agencja digital PR jesteśmy dobrze przygotowani, aby odpowiedzieć na to pytanie. Oto niektóre z głównych usług PR online cyfrowej agencji PR:
Buduje strategię PR w oparciu o Twoje cele biznesowe – Nigdy nie szukaj relacji w mediach ze względu na relacje w mediach! Musi stanowić część szerszego celu, jakim jest dostarczanie wartości. Firma zajmująca się cyfrowym PR opracuje strategię, która ma pomóc w osiągnięciu celów biznesowych, od rozwijania profilu linków zwrotnych w celu zwiększenia ruchu organicznego, po pozycjonowanie Cię jako lidera myśli, aby pomóc w zabezpieczeniu finansowania.
Media monitorują Twoją branżę — wiedza o tym, gdzie odbywa się rozmowa w Twojej branży, ma kluczowe znaczenie, ponieważ informuje o przedstawianych historiach i rodzaju tworzonych treści.
Prezentuj historie w mediach internetowych – Prezentacja w mediach internetowych jest głównym rezultatem cyfrowego PR. Może to mieć formę gościnnych postów, występów w podcastach lub wywiadów i tym podobnych.