Jak wejść na europejski rynek i przekonać do siebie kupujących?

European-Market-Stability-800x534-740x431

Jakie potrzeby i życzenia europejskich nabywców należy wziąć pod uwagę, jeśli chce się nawiązać z nimi owocny związek biznesowy? Na to pytanie odpowiemy poprzez listę kilku ważnych wskazówek. Jeśli jesteś małym lub średnim eksporterem prowadzącym działalność w Europie, możesz użyć tych wskazówek, aby poprawić relacje z kupującymi i uzyskać przewagę konkurencyjną. Jeśli chcesz rozpocząć działalność gospodarczą w Europie, możesz skorzystać z tych wskazówek, aby przygotować się na pierwszy kontakt z nabywcami. Wskazówki zapewniają większą szansę przekonania ich do zakupu produktów bądź usług pochodzących z twojej firmy.

Jakie korzyści lub rozwiązania można zapewnić firmie?

Osiągnij więcej dzięki doskonałej komunikacji!

Europejscy kupcy często narzekają na słabą komunikację z ramienia eksporterów z krajów rozwijających się. Denerwują się na dostawców, którzy nie odpowiadają na ich e-maile, którzy są powolni w odpowiedzi na zapytania lub nie reagują w ogóle, a także denerwują ich ci którzy nie aktualizują ich stanów zamówień i przesyłek. Jasna i szybka komunikacja jest warunkiem koniecznym, jeśli chcesz nawiązać współpracę z europejskimi nabywcami. Aby ją wzmocnić zawsze możesz wybrać się na http://www.wyjazdy-jezykowe.com/. Oto przykłady, które nabywcy z UE na pewno docenią:

• Odpowiedzi na każdą pocztę elektroniczną w ciągu 24 godzin.
• Telefon do nabywcy, który ma pilny problem.
• Regularne aktualizowane informacji na temat oczekujących wydarzeń, takich jak status zamówień, kwestia dostaw i przesyłek.
• Poinformowanie nabywcy w odpowiednim czasie w przypadku poważnego problemu.
• Bądź na bieżąco telefonicznie.
• W przypadku świąt należy powiadomić kupującego z wyprzedzeniem o twojej nieobecności.

Opracowanie relacji biznesowych przez spotkania „Face to Face”

Kupujący cenią sobie spotkanie twarzą w twarz podczas prowadzenia interesów. Zauważ, że kupujący otrzymują wiele e-maili od zagranicznych dostawców, którzy chcą się z nimi skontaktować. Większość kupujących nie podejmuje nawet starań, aby otworzyć te wiadomości e-mail. Wizyta w ich firmie zostanie doceniona i zrobi różnicę. Aby umówić się na spotkanie, należy wysłać e-mail do nabywcy, w którym opowiadasz o korzyściach, jakie firma może zaoferować. W ciągu dwóch dni po otrzymaniu e-maila zadzwonisz do nabywcy z prośbą o ewentualne spotkanie. Kupujący uważają, że ważne jest zapoznanie się z dostawcą przed rozpoczęciem wszelkich inicjatyw mających na celu rozwój relacji biznesowych. Spotkania z kupującymi w jego firmie oferują najlepsze możliwości prowadzenia interesów, a w tym:

• Nawiązanie dobrych relacji osobistych ma zasadnicze znaczenie dla prowadzenia interesów z nabywcami.
• Poznanie organizacji kupujących, aplikacji i wymagań dotyczących produktów, jakości, certyfikacji, logistyki, łańcucha dostaw i opakowań.
• Możliwość spotkania z innymi osobami zaangażowanymi w wybór dostawcy.

Przygotowując się do spotkania:

Zawsze potwierdzaj swoją wizytę pocztą elektroniczną, w tym datę i godzinę.
Ważne dokumenty i zabierz ze sobą.
Sprawdź stronę internetową firmy kupującej, aby uzyskać jej jasny obraz i dowiedzieć się więcej o firmie.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące produktów medycznych, chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>