7 wskazówek marketingowych dla każdego nastawionego na sukces biura podróży!

da09aa5c36cb97b3a8b57fd2b2e466a2--office-reception-area-reception-areas

W ostatnich miesiącach niektóre raporty z badań branżowych wykazały, że coraz więcej konsumentów jest skłonnych do korzystania z dobrych biur podróży, co odwraca tendencję spadkową. To dobra wiadomość dla branży agentów offline i na pewno jest wiele powodów do optymizmu.

Branża biur podróży wciąż jest jednak wyzwaniem, z bardzo niskimi średnimi rocznymi dochodami i niemal bez młodych talentów dołączających do branży. Jednak wciąż są tacy, którzy wykonują znacznie lepiej niż reszta.

Oto kilka przydatnych wskazówek dla biur podróży zebranych od takich skutecznych marketingowców. Pomysły na liście to rzeczy, które każdy agent może zrobić – już teraz – w celu przystosowania się i rozwoju środowiska, w którym podróżujący oczekują spersonalizowanej uwagi, dobrej wartości i wygody korzystania z Internetu.

1. Wyspecjalizuj się

Wybierz kilka miejsc docelowych lub działań i postanów, że będziesz w nich lepszym ekspertem od nich niż ktokolwiek inny. Konsumenci mają teraz dostęp do tak wielu informacji o podróżach, zwłaszcza na wyciągnięcie ręki z Internetu, że sami stali się “generalnymi biurami podróży”. Kiedy szukają pomocy, szukają prawdziwego specjalisty.

2. Personalizuj

Wyróżnij się z samoobsługowych rozwiązań online – a zamiast tego zapewnij konsumentom wysoce spersonalizowaną obsługę, rekomendacje itp. Od pierwszej interakcji z nimi – online, przez telefon lub osobiście. Możesz mi polecić konkretny hotel albo wytłumaczyć dlaczego ekuz na wakacyjnapolisa.pl ma tak duże znaczenie.

3. Rozwijaj repertuar unikalnych doświadczeń i specjalnego dostępu

Chodzi o sprzedaż doświadczeń. Im bardziej wyjątkowa propozycja, tym więcej wartości dodajesz do oferty. Im więcej możesz zapewnić klientom dojścia do specjalnych wydarzeń lub osób, tym bardziej zróżnicowany jesteś.

4. Zadbaj o złożoność ofert

Konsumenci mogą samodzielnie rezerwować proste wycieczki (np. Wycieczki między punktami, takie jak z Berlinu do Monachium). Podróżni naprawdę potrzebują agentów do złożonych podróży (na przykład dłuższych wyjazdów międzynarodowych lub rejsów wycieczkowych). Twoja energia i specjalizacja powinny być oparte na tych złożonych wyprawach.

5. Idź w górę

lead sprzedażowy. Co to jest? i jak generować leady w swojej firmyPosegmentuj rynek na dwa rodzaje podróżujących: tych, którzy mają więcej pieniędzy niż czasu i tych, którzy mają więcej czasu niż pieniędzy. Podróżni o większym budżecie niż dyspozycji wolnego czasu kupują ekspertyzę biura podróży i umiejętność poradzenia sobie z każdym aspektem podróży.

6. Pracuj według stawek netto zamiast prowizji

Specjalnie dla niestandardowych wycieczek, agenci powinni rozważyć uzyskanie stawek netto od dostawców i oznaczanie ich zamiast przyjmowania prowizji. Zapewnia to elastyczność cenową i lepsze przepływy pieniężne, a także zmniejsza problemy z pobieraniem prowizji.

7. Ciągle sprawdzaj: czy dostarczam najlepszą wartość?

Rynek ciągle się zmienia. Czy dla wszystkich oferowanych przez Ciebie produktów i usług masz konkurencyjne stawki? Czy stosujesz różnorodne strategie, aby klienci byli jak najbardziej zadowoleni? Zostawiam Cię z tymi pytaniami!

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące produktów medycznych, chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>